Lauantai Tissit Lauantai Tissit
neekerit vittuun kaikkialta neekerit vittuun kaikkialta
Totuus taas kerran. Totuus taas kerran.
Rumpalina E, Suomen laiskin mies Rumpalina E, Suomen laiskin mies
Farhia 😄 Farhia 😄
Kari Byron Kari Byron
Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita
Kellutaan Kellutaan
mexico mexico
Kunnon räppiä Kunnon räppiä
Vitun köyhät Vitun köyhät
Vihervasemmistoa Vihervasemmistoa
Siinä teille rasisteille painavaa sanaa Siinä teille rasisteille painavaa sanaa
Apache saapuu keikalta kotiin Apache saapuu keikalta kotiin
Temppuilua Temppuilua
Särkänniemeen särkänniemeen Särkänniemeen särkänniemeen
Lentopointsit Lentopointsit
Roomalainen Roomalainen
Wonder woman Wonder woman
hapsi hapsi
ok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ihan nainen ihan nainen
Vastakysymys Vastakysymys
Körs-överi Groundis & Bothead Körs-överi Groundis & Bothead
 1 145 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.06 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 18:57:10
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 22.11.2021.

N-sana

[58786] [n-sana.png] [2.06 MB] [1771x1137] [] []
n-sana.png

ei

(149)  · 

se

(13)  · 

neekeri

(1402)
22.11.2021 19:03:58
#519513 [+1] Piilota Suosittele

Niinpä niin. Yli 30 vuotta sitten kun sanoi "Rautaa rajalle", tuli vasta kysymys "Itä vai länsi?"
Siihen kun vastasi itä niin kappas kummaa kun alkoi tiettyjen piirien ulina "Rauhaa rakastavan valtion" uhkaamisesta ja elämää saatettiin samojen piirien toimesta hankaloittaa eri keinoin.
Kun taas vastasi länsi, sai hupi veikon maineen.

22.11.2021 19:09:56 | 22:16:26
#519514 [+5] Piilota Suosittele

Jos allahu vähän akbar, niin täytyy olla rohkea ja osoittaa ettei pelkää. Jos tummat laittaa vähän munalla yllätysseksiä lapsiin, niin pitää olla rohkea ja osoittaa ettei ole rassisti. Mikäli tummat vähän tarjoilee pelihetkiä, kuten leikkaa päitä, availee kaulavaltimoita tai porukalla hakkaavat hengiltä baari-illan päätteeksi, niin pitää olla rohkea, eikä saa suuttua.

Mutta valtaoja on kyllä ihan hirveän pelottava ja uhkaava. Äkkiä maalitusta kehiin, että saadaan pois näkyvistä.

[ 3 viestiä | ]