Sopivan karvanen ;) Sopivan karvanen ;)
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
Savo Savo
Dat feel kun kissa nukahtaa syliin ja ei henno herättää Dat feel kun kissa nukahtaa syliin ja ei henno herättää
Tää sekosi ny Tää sekosi ny
or nugs? or nugs?
Keep on rollin' Keep on rollin'
Räjähti Räjähti
Oli menossa leipäkauppaan Oli menossa leipäkauppaan
Paidat pois Paidat pois
Anaalia Anaalia
"Erinomaista toveri" "Erinomaista toveri"
kesän hittielokuva kesän hittielokuva
Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä
Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :) Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :)
Nyckelharpaa juhannusyöhön Nyckelharpaa juhannusyöhön
Intellektuellin bibliografia Intellektuellin bibliografia
Maahanmuuton perusteet Maahanmuuton perusteet
rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei
Pidä pullosi! Pidä pullosi!
Ei siis haistakaa ny vittu Ei siis haistakaa ny vittu
Nyt meni karhu olut boikottiin Nyt meni karhu olut boikottiin
"Anteeksi hampaanne ovat poskessani" "Anteeksi hampaanne ovat poskessani"
“Hulkamania is running wild, Brother” “Hulkamania is running wild, Brother”
 1 141 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.06 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 18:57:10
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 22.11.2021.

N-sana

[58786] [n-sana.png] [2.06 MB] [1771x1137] [] []
n-sana.png

ei

(149)  · 

se

(13)  · 

neekeri

(1401)
22.11.2021 19:03:58
#519513 [+1] Piilota Suosittele

Niinpä niin. Yli 30 vuotta sitten kun sanoi "Rautaa rajalle", tuli vasta kysymys "Itä vai länsi?"
Siihen kun vastasi itä niin kappas kummaa kun alkoi tiettyjen piirien ulina "Rauhaa rakastavan valtion" uhkaamisesta ja elämää saatettiin samojen piirien toimesta hankaloittaa eri keinoin.
Kun taas vastasi länsi, sai hupi veikon maineen.

22.11.2021 19:09:56 | 22:16:26
#519514 [+5] Piilota Suosittele

Jos allahu vähän akbar, niin täytyy olla rohkea ja osoittaa ettei pelkää. Jos tummat laittaa vähän munalla yllätysseksiä lapsiin, niin pitää olla rohkea ja osoittaa ettei ole rassisti. Mikäli tummat vähän tarjoilee pelihetkiä, kuten leikkaa päitä, availee kaulavaltimoita tai porukalla hakkaavat hengiltä baari-illan päätteeksi, niin pitää olla rohkea, eikä saa suuttua.

Mutta valtaoja on kyllä ihan hirveän pelottava ja uhkaava. Äkkiä maalitusta kehiin, että saadaan pois näkyvistä.

[ 3 viestiä | ]