Pienbörhkone Pienbörhkone
Leijonakuningas Leijonakuningas
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
Muuntautui sankarimuotoonsa Muuntautui sankarimuotoonsa
Mikä tämä on? Mikä tämä on?
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
Royco Cup-a-soup Royco Cup-a-soup
tekköö höpöniä tekköö höpöniä
seksi seksi
Impossibru! Impossibru!
Dippausta Dippausta
>holy >roman >empire >holy >roman >empire
Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm
whack a trotsky whack a trotsky
:p :p
Wtf Wtf
Perkele Perkele
Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
Jonkinlainen mielisairaus tuokin Jonkinlainen mielisairaus tuokin
mee ny vittuun origins mee ny vittuun origins
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
raiskattu raiskattu
 341 näyttökertaa, 15 viestiä, 7.32 MB, 2 tiedostoa, 08.05.2026 16:40:01
[ + 2 - | ]

Rasismi

[87886] [tiedosto_1.mp4] [7.27 MB] [1280x720] [132.63s] [] []
[87885] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [1080x736] [] []
tiedosto_2.jpg

keskisarja

 · 

rasismi

(149)  · 

poirot

 · 

neekeri

(1401)
08.05.2026 16:54:05
#752498 [+4] Piilota Suosittele

Harmi kun Keskisarjan kertomusten sanoma hukkuu siihen vasemmistolaisten mölinään, että "Wöö etsä voi sanoo noin" tai "Keskisarja on persurasisti, vaikka se puhuisi faktaa, ne faktat voi ohittaa persurasismin takia" yms. Keskisarja on kuitenkin pirun fiksu ja asiallinen mies.

08.05.2026 18:02:17
#752512 [+6] Piilota Suosittele

Rasismia sanana ei voi edes käyttää, se tarkoittaa vain valkoisten ihan syystä syrjintää neekereitä kohtaan, ei mitään muuta, vaikka neekerit ovat rasistisinta sakkia maan päällä.

13.05.2026 23:05:29
#753398 [+1] Piilota Suosittele

>>753306
Noh noh, ei nyt liioitella sentään. Kyllä 50 tekee tehtävänsä jo luultavasti. Mutta kysymys onkin siitä, että miten saadaan nää vitun musulmaanit helevettiin euroopasta, että ne saadaan kerralla kaikki tilsittyä? Ah, aivan. Euroopan ulkopuoliset vastaanottokeskukset. Ne on todella helppo nukettaa. Voiskohan tätä ehottaa EU:lle yleispätevänä tuholaisongelman ratkaisuna?

15.05.2026 18:59:59
#753701 [+1] Piilota Suosittele

>>753569
Helevetin hyvä idea muuten. Nykyään ku musuille on omat uimavuorot uimahalleissa niin siellä vois vähän organisoida niitä suihkuja uusiksi. Tosin siinä tulee vastaan se, että ne piruperkeleet ei suostu käymään suihkussa ollenkaan. Ehkä altaat täyteen musuja ja kun allas on täynnä niin pikavauhdilla koko altaan päälle äkkiä verkkoaita ja altaasta sitten vedetään vedet vittuun ja tilalle typpihappoa?

15.05.2026 19:27:27
#753722 [+1] Piilota Suosittele

>>753701
Giftgas :'D.. Ei sinne viittis konekiväärilläkään ampua ja rikkoa hyvää allasta, ne vois laittaa sitten kunhan kuolevat, kebabrullaan ja jatkaa kuin ei oltaisi jatketukaan.

15.05.2026 19:48:22
#753739 [+1] Piilota Suosittele

>>753722
No nyt päästiin jo suunnitelman alkuun! Lahjakaasua siis. Tietenkin sitä vois päästää sinne saunan puolelle, ku siellä ne kuitenkin viihtyy. Ovi säppiin kuten Hitmanissa ja kaasut sisään :D

[ 15 viestiä | ]