Trolli Trolli
Mina pitsa sinule leikele Mina pitsa sinule leikele
Ranskikset Ranskikset
Taidevandalismi Taidevandalismi
Sorsasaldo 20.8.2019 Sorsasaldo 20.8.2019
muumipeikko ja pyrstöräjähti muumipeikko ja pyrstöräjähti
Trump haluaa tämän kuvan poistettavaksi, katso kuva Trump haluaa tämän kuvan poistettavaksi, katso kuva
Likolahe hunks Likolahe hunks
miksi vanha mies ei tule palkatuksi miksi vanha mies ei tule palkatuksi
punakone tulee punakone tulee
tarkka ampuja parvekkeella tarkka ampuja parvekkeella
Chrissin pitäis jutella b4 baby born Chrissin pitäis jutella b4 baby born
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Nyt on äijä meininki Nyt on äijä meininki
rahtihame työmaalainen, älä häiritse rahtihame työmaalainen, älä häiritse
ovi auki ja sassiin ovi auki ja sassiin
Enbuske ja Kivi Enbuske ja Kivi
Löysivät karanneen isinsä Löysivät karanneen isinsä
tonki tyttöystävän tonki tyttöystävän
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
näin se oikeastaan menee näin se oikeastaan menee
Miksi ihminen vittuilet Miksi ihminen vittuilet
Half-Life-tiedemieskissa Half-Life-tiedemieskissa
Kebua taas Kebua taas
 914 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.74 MB, 1 tiedosto, 20.07.2024 22:14:16
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 20.07.2024.

Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max

[71998] [tiedosto.mp4] [5.74 MB] [460x816] [75.70s] [] []

neekeri

(1402)

läski

(489)

lihava

(60)

lapsi

(252)
20.07.2024 22:20:40
#636133 [+3] Piilota Suosittele

Tämä on seurausta, kun neekereille annetaan ruokaa puoli ilmaiseksi.
Todennäköisesti äiti on samaa kaliberia ja isä bodaa huippukuntoon itseään vankilassa.

20.07.2024 23:15:27
#636168 [+2] Piilota Suosittele

>>636133
vankilassa

😂

Nykyään ruoka on niin halpaa, että köyhällä on varaa olla läski tupakoija juoppo, paitsi Suomessa vain läski ellei keitä kiljua kuten @läskimummo.

20.07.2024 23:16:55
#636169 [+1] Piilota Suosittele

Niin joo, vankilassa. Ei ihme. CNN:n faktantarkistuksessa 16,5% tummaihoisista neekerijenkeistä on ollut joskus vankilassa, latinoista en muista, ja valkoisista 2,5%. Rasismia?

20.07.2024 23:50:16
#636184 [+-] Piilota Suosittele

Tähän taisin facessa joskus törmätä. Siellä joku piti tiukkaa ääntä tuosta lihavuudesta,
että kuulemma jonkun hoidon takia syötetty steroidia/testoa tai jotakin
vastaavaa, mikä rupesi aiheuttamaan lihomista.

Toisaalta, kyllä siellä aika moni vastaprotestoi, että oliskohan
kuitenkin ollut pohjalla jo vähän valmiiksi ja miksi sitten
ei puututtu ruokavalioon ja liikuntaa lisätty, kun lihominen
rupesi näkymään selvästi.
vaan piti päästää lapsi tuollaiseen kuntoon, että ei raukka portaita
pääse ylös...

25.06.2025 18:51:31
#703824 [+-] Piilota Suosittele

Kaloreita vähemmäksi, niin paino väkisinkin putoaa. Kuluta enemmän kuin saat -> laihdut. Ja sama toisinpäin.

[ 10 viestiä | ]