subaru subaru
allah allah
Tisuli Tisuli
Hammaslääkärissä Hammaslääkärissä
innokas börhe innokas börhe
transulapset palestiinassa transulapset palestiinassa
Kalastusta Kalastusta
neekerit ei osaa neekerit ei osaa
keräilyharrastus keräilyharrastus
Työttömyyden sm-kilpailut Työttömyyden sm-kilpailut
Perse, neekerin perseenreikä pois Perse, neekerin perseenreikä pois
hamasin sanomat hamasin sanomat
karamellitanssi karamellitanssi
heimosenkeimon volvo heimosenkeimon volvo
Jonon ohi Jonon ohi
Tankki täynnä Tankki täynnä
I like big butts and I cannot lie I like big butts and I cannot lie
do a barrelroll do a barrelroll
pienten firmojen kilpailuvaltti pienten firmojen kilpailuvaltti
kuumoittaa kovin kuumoittaa kovin
höhö höhö
kickflip kickflip
dubai dubai
raiskauspuku raiskauspuku
 690 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2021 01:43:58
[ + 3 - | ]

olet ihan mikä vaan

[58988] [kirjotellu.png] [0.27 MB] [514x514] [] []
kirjotellu.png

manne kirjoittelu

29.11.2021 04:02:08
#521851 [+4] Piilota Suosittele

Kerran Metsätieteiden talolta tullessa pysähdyin Viikin Nesteelle kupposen kahvia hakemaan ja ne lensi nenästä, kun mannepariskunta tuli vastaan ulko-ovella ja ukko osoitti iltapaskan ständiä, kysyen:
- Mitä tuos luke`eee?
Marinella siihen, että lentokone puonnu. Viiskyt ihmist kuollu.
Valdemar päivitteli: On ollu iso tietokone. Viiskyt kuollu, yhe tietokoneen takkii.

29.11.2021 11:04:55
#521894 [+-] Piilota Suosittele

>>521864

Kyltur. Tunnen muutaman mannen jotka tekee oikeasti töitä. Eräs on opiskellut jopa IT-alaa vähän. Sen kanssa oli kiva turista. Oli kuitenkin pikkuisen liian helppoa.

29.11.2021 18:33:05
#522079 [+1] Piilota Suosittele

>>521864 >>522040 huomasin joskus yläaste aikoina et niitä oli sijoitettu aikapaljon semmosille luokille, missä oli suurimmaksi osakseen kemuja tai muuten vajakkia porukkaa... mut voiko niiltä enempiä odottaakkaan ku tehää serkkujen kesken lapsia... ja sit ne kierosilmäset lapset tekee kierosilmäisten serkkujensa kanssa lapsia... evoluution loppu tulos voi olla 50 vuoden päästä melkosta the hills have eyes meininkiä...

[ 5 viestiä | ]