Joulukalenteri 2021 - Luukku 22 Joulukalenteri 2021 - Luukku 22
Huutista Huutista
Sananvapaus Sananvapaus
happy new year fuckers... happy new year fuckers...
bussin ovet bussin ovet
Hienosti Hienosti
jäivät kiinni jäivät kiinni
Lopetta homo sexksi homat Lopetta homo sexksi homat
suomen rakentajat suomen rakentajat
Vihreää siirtymää. Vihreää siirtymää.
Adolfin Adolfin
joulun värinää :3 joulun värinää :3
Eipä kestä Eipä kestä
Ida Hulkko Ida Hulkko
kermit live kermit live
hello! hello!
Alko Alko
kylmä kylmä
Paras natsi Paras natsi
pokemon rage pokemon rage
Pitbull ja ylähuuli Pitbull ja ylähuuli
Kuvakommentti Kuvakommentti
Ruoka avun saalis 27.12. Ruoka avun saalis 27.12.
Sandels Sandels
 740 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 6 tiedostoa, 29.11.2021 05:15:38
[ + 0 | ]

Outoja kuvasia maailmasta

[58996] [tiedosto-1.jpg] [0.06 MB] [540x658] [] []
tiedosto-1.jpg
[58995] [tiedosto-2.jpg] [0.09 MB] [510x680] [] []
tiedosto-2.jpg
[58994] [tiedosto-3.jpg] [0.22 MB] [1080x1734] [] []
tiedosto-3.jpg
[58993] [tiedosto-4.jpg] [0.1 MB] [1242x957] [] []
tiedosto-4.jpg
[58992] [tiedosto-5.jpg] [0.09 MB] [1242x940] [] []
tiedosto-5.jpg
[58991] [tiedosto-6.jpg] [0.03 MB] [677x371] [] []
tiedosto-6.jpg

29.11.2021 07:51:08
#521869 [+2] Piilota Suosittele

>>521861
Mikolla on tauti ja vaikka Mikko ei välittänyt niin vissiin pelotti joutua maksamaan sakkoja. Vittu mikä imbesilli. Vittu jos tommosia viestejä laittaa alaikäselle niin sillon ei oo avohoito oikea malli. Tuo Mats muutenkin aina julkasee joutessaan niitä sairaita juttuja mitä se saa, kuten esimerkiksi tuon Taskisen viestit. Tosin en muista, että kuka ne Mikon viestit lopulta julkas tai kenen laittamina ne näin. On se ny vittu jos pitää lapselle laitella sen palleista tai jostain homopersehuoraamisista. Kyllä joku vitun roti pitäis olla vaikka olis mitä mieltä asioista. Mitä ny sen Matsumin juttuja jonku verran nähäny niin kait se on täyspäisimmästä päästä kokkareita joten siltä pohjalta kohtuullisella mallilla ainakin tulevat sen rupusakin vetäjät.

30.11.2021 00:21:32
#522172 [+-] Piilota Suosittele

>>522043
Jostaki syystä itelläkään ei pahemmin raksuta. Toki tuohon aikaan oli myös Pyton eli Myrkky joka varmaan oli vessalukemistona kevyempää kamaa ku tommonen artikkelien lueskelu. Pitäiski joskus käydä kyselemässä divarista, että vieläkö niitä on jälellä. Myrkyssähän oli ainakin sittemmin Myrkky-uutisia joista kummasti tuli mieleen MADin ja Pahkasian jutut. Näköjään Mafiassakin oli sama meno.

[ 4 viestiä | ]