Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
Ratkaistaan kaikki yhdessä :) Ratkaistaan kaikki yhdessä :)
asians asians
Hyvää yötä kaikille :3 Hyvää yötä kaikille :3
Lupaus Lupaus
Se oikeasti historian paras saavutus Se oikeasti historian paras saavutus
Hyvin sopii heseen sama näky Hyvin sopii heseen sama näky
Koira ja sen omistaja Koira ja sen omistaja
Sara Sara
Sankari Sankari
homokamaa homokamaa
Se on moro kaverit! Se on moro kaverit!
hampurilainen hampurilainen
Järeemmät tikkaukset Järeemmät tikkaukset
Kamustelijat nukkumassa Kamustelijat nukkumassa
Korvamällitillikka Korvamällitillikka
ihanperusanaali ihanperusanaali
Nii Nii
Olisipa jo joulu :3 Olisipa jo joulu :3
No fucks were given that day No fucks were given that day
Yo Dawg Yo Dawg
Muhkea Muhkea
Juhlikaa nyt siinä sitten Juhlikaa nyt siinä sitten
Ohhoh Ohhoh
 740 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 6 tiedostoa, 29.11.2021 05:15:38
[ + 0 | ]

Outoja kuvasia maailmasta

[58996] [tiedosto-1.jpg] [0.06 MB] [540x658] [] []
tiedosto-1.jpg
[58995] [tiedosto-2.jpg] [0.09 MB] [510x680] [] []
tiedosto-2.jpg
[58994] [tiedosto-3.jpg] [0.22 MB] [1080x1734] [] []
tiedosto-3.jpg
[58993] [tiedosto-4.jpg] [0.1 MB] [1242x957] [] []
tiedosto-4.jpg
[58992] [tiedosto-5.jpg] [0.09 MB] [1242x940] [] []
tiedosto-5.jpg
[58991] [tiedosto-6.jpg] [0.03 MB] [677x371] [] []
tiedosto-6.jpg

29.11.2021 07:51:08
#521869 [+2] Piilota Suosittele

>>521861
Mikolla on tauti ja vaikka Mikko ei välittänyt niin vissiin pelotti joutua maksamaan sakkoja. Vittu mikä imbesilli. Vittu jos tommosia viestejä laittaa alaikäselle niin sillon ei oo avohoito oikea malli. Tuo Mats muutenkin aina julkasee joutessaan niitä sairaita juttuja mitä se saa, kuten esimerkiksi tuon Taskisen viestit. Tosin en muista, että kuka ne Mikon viestit lopulta julkas tai kenen laittamina ne näin. On se ny vittu jos pitää lapselle laitella sen palleista tai jostain homopersehuoraamisista. Kyllä joku vitun roti pitäis olla vaikka olis mitä mieltä asioista. Mitä ny sen Matsumin juttuja jonku verran nähäny niin kait se on täyspäisimmästä päästä kokkareita joten siltä pohjalta kohtuullisella mallilla ainakin tulevat sen rupusakin vetäjät.

30.11.2021 00:21:32
#522172 [+-] Piilota Suosittele

>>522043
Jostaki syystä itelläkään ei pahemmin raksuta. Toki tuohon aikaan oli myös Pyton eli Myrkky joka varmaan oli vessalukemistona kevyempää kamaa ku tommonen artikkelien lueskelu. Pitäiski joskus käydä kyselemässä divarista, että vieläkö niitä on jälellä. Myrkyssähän oli ainakin sittemmin Myrkky-uutisia joista kummasti tuli mieleen MADin ja Pahkasian jutut. Näköjään Mafiassakin oli sama meno.

[ 4 viestiä | ]