Nakuankka muurarina Nakuankka muurarina
persettä persettä
Mikael Tunkkipoika Mikael Tunkkipoika
Ihana nainen Ihana nainen
huora :D huora :D
Ihana nainen Ihana nainen
Valupertti katsoo Emmerdalea Valupertti katsoo Emmerdalea
Juopot lappalaiset Juopot lappalaiset
ei suju ei suju
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
Pyllerö Pyllerö
erittäin hyvä vinkki erittäin hyvä vinkki
Kissalla on asiaa Kissalla on asiaa
Heimon ja rapen tukipäivä Heimon ja rapen tukipäivä
hitler ja eva hitler ja eva
Parmesaania Parmesaania
hustlaajakissa hustlaajakissa
täs mä täs mä
kuumottaa kuumottaa
lottovoitto lottovoitto
et katso et katso
Minja Minja
Mitä autoa tää ajaa? Mitä autoa tää ajaa?
saikkua saikkua
 799 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 05.12.2021 01:22:58
[ + 6 - | ]

mukavat naapurit

[59262] [mukavat-naapurit.png] [0.44 MB] [526x526] [] []
mukavat-naapurit.png

naapuri

(38)  · 

mustalainen

(155)  · 

lähiö

05.12.2021 03:19:22
#524897 [+2] Piilota Suosittele

Pelätkää, pelätkää todella paljon.
Ja tarkistakaa häkkivarastonne, että mitään arvokasta ei ole näkyvissä.

05.12.2021 04:10:12
#524908 [+2] Piilota Suosittele

>>524897
Mulla.. tai siis yhellä työkaverin tutulla on aina ollu tapana säilyttää paria viinapulloa täynnä metanolia siellä kaikkien nähtävillä. Jännästi on aina muutaman vuoden välein ollu paikallislehessä ilmotus myrkkyviinasta ja on saanu uusia naapureita just samaan aikaan ku entiset on muuttaneet maalämpöyksiöihin. Täyttelee kuulemma niitä puteleita aina jokaisen uutisoinnin jälkeen.

05.12.2021 08:32:45 | 08:34:12
#524924 [+-] Piilota Suosittele

>>524912
No juu no jaa ja kyllä määki jemmaan juotavat viinat kämpälle, mutta vittuillessani oon jättäny tarkotuksell.. eiku siis yks kaverin kaveri on tarkotuksella jättäny viinapulloja häkkivarastoon jotka se on täytelly vaan kertaalleen tiputetulla. Ehtivät juoda sitte ne ja vasta kylillä näkö sitten alkaa himmetä. Se on vaan palavelus kaikille, saatana että lähtee kotirosmot vittuun. Liekö sattumaa, mutta samaan aikaan varaston polkupyörien nussimiset on loppuneet kans.

[ 3 viestiä | ]