maanantaiaamut maanantaiaamut
rauhallista protestointia rauhallista protestointia
Videopuhelut kissoille Videopuhelut kissoille
TO THE MOON TO THE MOON
Paras ratkaisu Paras ratkaisu
kokkausvinkki kokkausvinkki
Hottis Hottis
Tissit Tissit
pako-laine pako-laine
Hitlerin kullitykki Hitlerin kullitykki
Pekonipizza Pekonipizza
Piripää vonkaa pyörältä Piripää vonkaa pyörältä
neekeröintiä neekeröintiä
rrräyh me halutaan neekereitä rrräyh me halutaan neekereitä
Hevoooooonen Hevoooooonen
maanantai maanantai
Ihana nainen Ihana nainen
Insinöörit Epsanjassa Insinöörit Epsanjassa
Tissit Tissit
läskit läskit
Pallen hypistelyt Pallen hypistelyt
perjantaidrinkki perjantaidrinkki
Vihaiset bendeleed Vihaiset bendeleed
Kesä 2025 muotia Kesä 2025 muotia
 903 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.14 MB, 2 tiedostoa, 08.12.2021 11:55:33
[ + 3 - | ]

M05 taisteluhevonen

[59371] [tiedosto-1.jpg] [0.06 MB] [828x850] [] []
tiedosto-1.jpg
[59370] [tiedosto-2.jpg] [0.08 MB] [828x964] [] []
tiedosto-2.jpg

antti

(22)  · 

armeija

(128)  · 

hevonen

(95)
08.12.2021 15:11:49
#526484 [+1] Piilota Suosittele

Hämäykseksi vois laittaa vielä pari alokasta hepan tilalle. Vihulainen kattois että mitä onko tuo hevoinen, vaan eipäs olekkaan tihihihii!

08.12.2021 15:22:42
#526486 [+-] Piilota Suosittele

Suomenhevoset kuluu Hippoksen lisäksi valtion omaan rekisteriin ja jos sota syttyy, niin hevoset lähtee valtiolle.
Sama homma oli aikaisemmin myös maastoautojen kanssa ja siksi niillä oli pienempi autovero.

08.12.2021 20:24:05
#526565 [+-] Piilota Suosittele

>>526559 Eipä niitä ole enää kun muutama ja vissiin vaan jossain perinne jutuissa käytetään. Mutta esim varusmiehet eivät saa mitään hevois koulutusta.

[ 4 viestiä | ]