Kerran kaupassa oli joskus 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa ämmä, jpka aikoi maksaa noin 13-15 euron ostokset pikkurahoilla ja kaikki tais olla 10-50 centtisiä. Alkoi jännittää että saako enää kaljaa sinä iltana kun siinä laskemisessa kesti ja kesti
Itellä on tapana kerran kuussa tyhjentää kolikkotasku ja läntätä ne tiskiin. Oikeastaan ne yleensä tykkää siitä, että saavat kolikkolaarinsa täytettä hakematta kassakaapista lisää.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Tonttu haluaa jätskiä
jouluupuuu on kaadettu
Aku ostoksilla
Runksin
eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1)
Alikersantti akusedä
Kuvakommentti
ufot ne oli
feministikokous
Aku sedö
Vilimejä
hyvää joulua
Rauhallista Joulua
närhen lisääntymis vehkeet
neekerit
Malminrikastamo
akusetä saria kuva: sudempentu leiri
Spurdo-Kalevala osa 2
Lupupolo
tukifuu
joulukurlaus
kaikki hyvin
Pelkoa ja inhoa Ankkalinnassa
Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover