Munarikas pääsiäinen Munarikas pääsiäinen
Dio seikkailee 8 Dio seikkailee 8
Vammaset ei ymmärrä Vammaset ei ymmärrä
Stuntteja Stuntteja
Kuolematon Kuolematon
Perus luolastolainen selaa luolastoa Perus luolastolainen selaa luolastoa
Metsänneito Metsänneito
Uusbörhismi Uusbörhismi
Lujaa Lada Laatua Lujaa Lada Laatua
Hiekkasäkit leviää pöydälle Hiekkasäkit leviää pöydälle
Olen pettynyt Olen pettynyt
Hapsin muija Hapsin muija
Moukarimies Moukarimies
Puhallustesti Puhallustesti
Nirvana Nirvana
Disaster girl Disaster girl
BOOM BOOM
Börheä teeseremonia :3 Börheä teeseremonia :3
Lampaat kulkee sisällä Lampaat kulkee sisällä
Ylänkö drift Ylänkö drift
Ne pienet teot muuttavat maailmaa Ne pienet teot muuttavat maailmaa
Eikun syömään! Eikun syömään!
Koiranpentu lähtee nyt Koiranpentu lähtee nyt
Valinnaiset aineet Valinnaiset aineet
 712 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 27.12.2021 21:43:43
[ + 2 | ]

tulitikku

[60062] [tulitikku-rage.png] [0.25 MB] [640x473] [] []
tulitikku-rage.png

tulitikku

 · 

rage

(214)  · 

meme

(455)
27.12.2021 22:53:40
#533774 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia laitan aina käden sinne alle kun työnnän luukusta. Kantapää on opettanut, että tee näin varmuuden vuoksi. Toimii joka kerta tuon ensimmäisen hairahduksen jälkeen.

28.12.2021 01:08:21
#533830 [+-] Piilota Suosittele

>>533811 Miksei onnistuis kahdella kädellä?

Ite rupesin miettimään asiaa ja piti ihan hakia aski käteen ja tajusin että mie puristan huomaamatta sitä askia pikkusen, niin tuntee kumpi puoli pitää ottaa ylöspäin

28.12.2021 01:25:42
#533842 [+-] Piilota Suosittele

>>533811

Ööh. Siis, työnnän kädessä olevaa askia vapaalla sormella ja toinen käsi on varmistamassa ettei rasiasta putoa tikut pois. Ei ole vaikeeta.

28.12.2021 01:35:39 | 01:36:52
#533849 [+2] Piilota Suosittele

>>533846

Minun ei ole mikään pakko sitä kuvaa katsella jota en halua katsella. SKIP very fast. Mucho effective.

edit. Luulin, että on uusi kirjoitus spämmikuviin.... Sry about that!..

Eli laitan käden askin päähän ja toisen käden sormella työnnän rasian laatikkoa ulospäin. Ei tipu tikut koska tunnen ne jo toisella kädellä ja työnnän askin tikut takaisin.

[ 10 viestiä | ]