limewirestä latasin limewirestä latasin
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
hyeenat kiittää hyeenat kiittää
anaalitempaus anaalitempaus
Myy lauleskelee Myy lauleskelee
sohva sohva
sara james handjob sara james handjob
Miisa Nuorgam Miisa Nuorgam
uuniin uuniin
Bober Curling Bober Curling
Tissit Tissit
Kokeile sinäkin takaovea Kokeile sinäkin takaovea
ujokakka ujokakka
Luolastolaiset koskettaa pimppiä Luolastolaiset koskettaa pimppiä
karpon oksidit karpon oksidit
hieno esitys kalle hieno esitys kalle
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
eteläinen mentaliteetti eteläinen mentaliteetti
Huoria Huoria
kylkimyyrää kylkimyyrää
Erä apu Erä apu
aika rientää aika rientää
meno meno
nokkela kissi nokkela kissi
 880 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.47 MB, 1 tiedosto, 15.01.2022 09:45:25
[ + 0 | ]

Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover


rott

 · 

rise of the triad

 · 

dos

 · 

musiikki

(241)  · 

joulu

(260)  · 

midi

 · 

lee jackson

 · 

peli

(187)
15.01.2022 09:56:20 | 14:54:29
#539488 [+-] Piilota Suosittele

@Nakuankka
Tämä on muuten se peli mistä aikoinaan jossain tilapäivityksessä puhuin.
Tosin musiikki on vain coveri vähän eri (saman aikakauden) äänipiirillä ja videossakin pyörii ihan toinen kenttä mitä pääsi aikoinaan itse shareware-versiossa pelaamaan, mutta silti.

Kyseisellä pelillä on muuten aika mielenkiintoinen kehityshistoria, mutta en jaksa suomeksi paasata sitä tähän, vaikka kiinnostuneita olisi varmasti vaikka kuinka :D

15.01.2022 11:55:03
#539526 [+-] Piilota Suosittele

>>539517
Heretic on 5/5, Hexen on taas vähän niin ja näin. Ideana tosi hyvä, mutta toteutus kusee liikaa.
Sitäpaitsi joka Doom-kloonissa pitäisi olla vähintään 8 asetta, vähempi ei riitä :D

15.01.2022 12:00:55
#539529 [+-] Piilota Suosittele

>>539526
Quake oli hyvä yritys, mutta eniten vitutti ettei siinä pelissä nää mitään. Onhan se synkkyys ja pimeys oma elementti joo, mutta ois hieman innostavampaa jos näkisit ketä ammut. Jotkut kentät oli valoisia joo, mutta liikaa mentiin pitkin tunnelia mikä näytti persreijältä...

15.01.2022 12:31:43 | 12:48:19
#539541 [+-] Piilota Suosittele

>>539529
Quaken piti aikoinaan olla jonkinlainen roolipeli, mutta tekivätkin siitä sitten vähän kuin Doomin, mutta teknisesti paremman. Onnistuivat tavallaan luomaan taas uuden genren (moninpeli-FPS), mutta Doomin värikkyys ja persoonallisuus siitä jäi kyllä puuttumaan...
Quake 2:ssa on kyllä ainakin helvetin soundtrack, vaikkei se ykköseen millään tavalla enää liittynytkkään. Olisin toivonut melkein samanlaista ns. "Doom neloseen". Jo oikeastaan kolmoseenkin, mutta se oli jo lähtökohtaisestikin tunnelmaltaan ihan eri peli. Ja eri tiimi.
id Software olisi varmasti tähänkin päivään asti takonut uusia legendoja, uranuurtajia, ellei se alkuperäinen tiimi olisi hajonnut kaikkien erimielisyyksien sesasa.
Rahantulo heikentää visiota. Aina.

15.01.2022 13:25:58
#539565 [+1] Piilota Suosittele

>>539541
Quake II oli mun mielestäni sellanen peli, joka aloitti kunnolla multiplayer genren. Tämä osin siksi, että Duke Nukem suositumpi yksipelissä. No anyway, se Quake II oli tarpeeks kevyt nettipelattavaks, koska siihen aikaan ISDN oli uusinta cyberavaruutta eikä kunnon kuiduista ollu tietoakaan. Moni veti vielä 56K motukoilla ja osa pelas yläasteen kirjaston koneilla.

20.01.2022 04:29:55 | 04:31:57
#540952 [+-] Piilota Suosittele

>>539488
Kyseisellä pelillä on muuten aika mielenkiintoinen kehityshistoria

Tähän liittyen niin pelin piti alunperin jo pelimoottoriakin ajatellen olla jatko-osa Wolfenstein 3D:lle, kunnes id Software laittoi tekijöille jäitä hattuun tekijänoikeuksillisissa muodoissa.
Siltikin, tämän pelin perintönä maailma sai lahjakseen Duke Nukem 3D:n, ja Duken itsessään yhtenä eräänlaisena aikansa pelimaailman ikonina.

[ 7 viestiä | ]