Corporaatio kiittää? Corporaatio kiittää?
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Painonnostaja Painonnostaja
Stop the madness ja taas.. Stop the madness ja taas..
Opettelis ampumaan :DD Opettelis ampumaan :DD
Karkasi Karkasi
In Russia toilet flushes you In Russia toilet flushes you
Isäukko Isäukko
Tervetuloa australiaan Tervetuloa australiaan
Tonttu-ukot hyppikää Tonttu-ukot hyppikää
MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS
bönde bönde
Ryppy ja vaarallinen joukkoharha Ryppy ja vaarallinen joukkoharha
Tilastoja Tilastoja
Viiliä, viiliä kaikkialla Viiliä, viiliä kaikkialla
Liity meidän perheeseen Liity meidän perheeseen
Kiroileva imuri Kiroileva imuri
hahaa ei vittu hahaa ei vittu
Dyson Dickin Dyson Dickin
Kamerukset Kamerukset
Isäukko soittaa Isäukko soittaa
Timecop1983 - On the Run Timecop1983 - On the Run
Gourmet kana Gourmet kana
ITS AAAAA SIN ITS AAAAA SIN
 965 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 15.01.2022 14:28:42
[ + 6 | ]

Triten Ja Lyijyn dilemma

[60647] [tiedosto.jpg] [0.72 MB] [425x3374] [] []
tiedosto.jpg

trite

 · 

lyijy

 · 

homo

(633)  · 

sarjakuva

(525)  · 

sarjis

(64)  · 

luolasto

(149)  · 

homosarjii

(9)
15.01.2022 15:18:23
#539615 [+1] Piilota Suosittele

Yhteisöllisyyden nimissä tähän pitäisi kai sanoa jotain positiivista. Noh, tässä se tulee:
Onneksi tämä on sentään sensuroitu.
Tai ainakin yritetty.
Vaikkakin melkoisen laiskasti.
...
Ei helvetti, en kyllä pysty vilpittömästi sanomaan tästä mitään hyvää. HYI :D

15.01.2022 16:46:27 | 16:50:01
#539634 [+-] Piilota Suosittele

Vähän kiirehtimistä alussa, hakutoiminnon käyttämisen Luolastossa olisi pitänyt kestää ainakin viisi minuuttia >:3

Älä homo huua!

Aha.

Kallis homo!


:D

16.01.2022 04:19:42
#539777 [+-] Piilota Suosittele

No perrrkele mää vastasin tähän jo eilen vaan eihän tää saatanan sivu sitten jemmannu sitä tarinaa. Siinä oli ainaki kolomen ellei nelijänki A4 saasteen edestä kerrontaa, mutta nyt suuttuin ja jätän tän viestin vaan tähän näin lyhkäsesti. Jutun pääideana tais olla se, että tee joku useamman sivun mittanen stoori niin saahaan nauttia siitä.

18.01.2022 04:25:54
#540380 [+1] Piilota Suosittele

>>539597
Mitä ny? Homous on hauskaa, mutta kukaan täältä ei ole homo. Sinä ehkä liian intohimoinen. Itse lopetin jo homoilun virtuaalisesti aikaa sitten.


Älä lisäile mua näihin.

[ 17 viestiä | ]