Natsipelleä saa sanoa natsipelleksi, se nyt oli jo selvä alusta asti. Tässä haettiin vaan sitä, että toisen haukkuminen on sallittua, kuhan käyttää edes oikeansuuntaisia sanoja.
>>539897 Olettaisin, että päätöksen on korkeimmasta oikeudesta hakenut nimenomaan Vehkoon sakki, tuskin natsipelle olisi tehnyt valitusta kun on alemmissa voittanut. Eli Vehkooko se olikin se natsipelle tässä?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kissa Sanna.
Assburger apocalypse
Espoolaine rintamamiestalo
Turku
Selin Dioon
pippeli
Montako tunnistat?
Boten Anna dum da di dum
kjeh kjeh
Valupertin rottailu
Hehö
Assburger holocaust
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
"En tiedä mitä teen" aloittelupaketti
paska meemi
olen varautunut
:D
Samikset
memes
Mitä vittua? Chris Chan
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)