Kaikenlaista Kaikenlaista
suora kutonen suora kutonen
Jyrki megahitit Jyrki megahitit
Woke trek Woke trek
onnea ihan vitusti onnea ihan vitusti
Tissit Tissit
Ukrainan sodan tilannekatsaus Ukrainan sodan tilannekatsaus
Jutkut jutkuttaa Jutkut jutkuttaa
Tupakkitauko Tupakkitauko
Tissit Tissit
pelaakko säki pelaakko säki
maanantaiblyat maanantaiblyat
käytä sitä voimaa lääh puuh käytä sitä voimaa lääh puuh
koitappa estää koitappa estää
pelikaani turbiinissa pelikaani turbiinissa
Euroopan tulevaisuus Euroopan tulevaisuus
Teki tempun Teki tempun
Ihana nainen Ihana nainen
neekeriapina yrittää pikku kikkaa neekeriapina yrittää pikku kikkaa
ei rajaa ei rajaa
Kehitysapu Kehitysapu
ihana nainen ihana nainen
#vainneekerijutut #vainneekerijutut
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
 910 näyttökertaa, 2 viestiä, 8.95 MB, 1 tiedosto, 26.06.2018 09:46:20
[ + 6 | ]

Hän vaikuttaa hermostuneelta

[14079] [0.mp4] [8.95 MB] [360x360] [] []

liikenne

(21)  · 

englanti

(41)  · 

arthur

(5)  · 

vine

26.06.2018 10:20:42
#69036 [+-] Piilota Suosittele

Samanlaista paskaa se on ruuhka aikoina joka kaupungissa jossa liikenne suunittelu on kustu totaalisesti ja pahimmassa tapauksessa saadaan idioottimaisia ruuhkia pahentavia ideoita kuten kavennetaan 4 kaistainen ajorata keskeltä kaupunkia 2 kaistaiseksi jotta saadaan kadun / tien kummallekkin puolen fillaristeille ja kävelijöille 5,5-6metriä leveät väylät! Kumpikohan on pahempi, se että kaikki autot jumittaa kauemmin (myös se julkinen liikenne) valoissa ja jonossa puskien kokoajan co2 + muuta pöllyä taivaalle, vai se että fillaristi joutuvat ajamaan vain kadun toisella puolen menevää kaistaa pitkin ja jalankulkijoiden täytyisi tyytyä vain 2,5-3 metriä leveisiin väyliin kadun kummillakin puolilla?

27.04.2020 07:04:24
#336820 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi fillarilla pääsee nätisti. Kunto pysyy kohtuudessa. Mutta mikä parasta, se ei maksa alkuhankinnan jälkeen oikeastaan mitään. Tunnin sisällä pääset kodista töihin, töistä kotiin.

Ei tarvitse istua ruuhkassa. Haittapuolena talvella on hiki. Jos pääset jäähtymään tie hieneritys lopahtaa alkaa olla epämukava tilanne. Mutta sekin on pieni hinta ruuhkattomuudesta.

[ 2 viestiä | ]