odyssES odyssES
project srb project srb
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
gay gay
Putinentin vaalit 2018 Venäjällä Putinentin vaalit 2018 Venäjällä
Tukia tänne ny Tukia tänne ny
rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä
Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi
Rengasmaailma Rengasmaailma
Moottoripyöräily Moottoripyöräily
housu putous kikkei näyy housu putous kikkei näyy
benis :D benis :D
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
False Positive Yolk 2/2 False Positive Yolk 2/2
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
Woah! Woah!
aku setä ja arpajaiset aku setä ja arpajaiset
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown) City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
virhee muumi virhee muumi
doctor dick doctor dick
Bully Bully
Mikä sen mukavampaa ku Mikä sen mukavampaa ku
 871 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.14 MB, 1 tiedosto, 22.01.2022 01:08:04
[ + 8 - | ]

bensa vs sähkö

[60897] [polttoaine.png] [1.14 MB] [720x868] [] []
polttoaine.png

sähkö

(97)  · 

bensa

(39)  · 

työmies

(37)  · 

lapsityö

 · 

koboltti

 · 

akku

(11)  · 

öljy

(25)
22.01.2022 01:11:01
#541633 [+1] Piilota Suosittele

Niin just. Suvakki aasit palvoo Teslaa niinku jotain jumalaa ja vetää heti kilarit jos sitä kritisoi yhtään

22.01.2022 02:57:01
#541644 [+1] Piilota Suosittele

>>541633

Taitavat suvakkiaasit paheksua kaikkea yksityisautoilua voimanlähteesta riippumatta.

Ja voisihan sitä tuon bensavekottimen tilalle sähköauton hankkia, kun vain ensin se sähköautotekniikka toimisi järkevästi täällä pohjolassakin ja range saadaan 500 kilometriin säällä kuin säällä.

22.01.2022 04:05:45
#541668 [+-] Piilota Suosittele

>>541644

Akkutekniikka on niin jäljessä kuin vaan voi olla. Kuollutta painoa monta tuhatta kiloa, vaikka latausta olisi se 10% mihin sitä ei saisi ikinä edes päästää.

23.01.2022 02:07:58
#542051 [+-] Piilota Suosittele

Kityvihreää ei keskimäärin kiinnosta hevon vittujakaan mitkään luontoasiat, vain oma sädekehä. Kiva kirjoittaa miten lihaa syövät tuhoavat maailman, ja sehän kirjoitetaan kivasti kesäasunnossa ilmalämpöpumpun jäähdyttäessä tai vaikkapa lentokoneessa matkalla tutustumaan kaukomaihin.

[ 8 viestiä | ]