Näin siinä käy kun suljetaan lapinlahden ja kellokosken kaltaiset psykiatriset sairaalat. Avohoitoa kaikille vaikkeivät osaisi edes itsenäisesti elää. Sitten ovat nämä "ajatustensa oksentajat" joiden tarinat kertovat kyseisen henkilön henkisestä tasosta. Kullervon sepustusta olisi tuskin edes -70 luvulla kelpuutettu raton tai jallun lukija tarinat palstalle ja siellä niitä sekopäisiä juttuja vasta olikin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Nuuh Nuuh
Kysely
Rehellinen mies
ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle
Vuoden työntekijä
täs mä
Hyvä nimi
grannyt internetsissä
Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Nilla ottaa lapsenkin huomioon
Friendly fire, aggro ja Make parittaa
Onnea Marille loppuelämään
Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi