epic mount epic mount
lottovoitto lottovoitto
uwu partio uwu partio
Hieno Hieno
Minja Minja
Euroopan tulevaisuus Euroopan tulevaisuus
30 ja sinkku 30 ja sinkku
Teki taidetta Teki taidetta
rotta tanssi rotta tanssi
Oliver Priimägi - SDP - Tampere Oliver Priimägi - SDP - Tampere
halikasa halikasa
kurwaili kurwaili
Uusi tappi Uusi tappi
hitler ja eva hitler ja eva
serbialainen aamiainen serbialainen aamiainen
Goyim vs Jew Goyim vs Jew
Kuivaliha Kuivaliha
minä jään tähän minä jään tähän
ilp asennus ilp asennus
Venäjän armeija Venäjän armeija
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu
KVAAK KVAAK
täällä on lämmin täällä on lämmin
Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan Pastan valmistusta Intialaiseen tapaan
 695 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 31.01.2022 08:20:50
[ + 2 | ]

Psykoosia

[61246] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [686x960] [] []
tiedosto.jpg

31.01.2022 12:46:02
#543993 [+3] Piilota Suosittele

Tää on niinku just tyypillinen ajattelumalli jossa ajattelu viedään niin pitkälle ettei skitsofrenia diagnoosista olla kuin askeleen päässä.

31.01.2022 19:21:20 | 19:22:33
#544050 [+2] Piilota Suosittele

>>543993
>>544029
Näissä vain tuppaa olemaan se että monesti nämä hulluimmat ennustukset toteutuu. Se muutos vaan tehdään niin pienin askelin että suurin osa kansalaisista tottuu siihen pikkuhiljaa eikä viitsi vastustaa. Lopputulema on siinä väsytyspakotuksessa kuitenki sama.

Nyt me nauretaan tämmösille asioille, 5-10 vuoden päästä me kiroillaan tämmösen asian olemassaoloa asiaa työpaikan kahvihuoneessa.

PS. Siis ne kiroilee joilla on vielä töitä ja varaa kulkea töissä.

31.01.2022 19:39:14
#544052 [+-] Piilota Suosittele

>>544050
Tämän vuoksi ilmastonmuutosta torjutaan että vältyttäisiin tuollaiselta tilanteelta. Jos ja kun maapallolle sietämättömän suurista Co2 päästöistä päästään eroon niin eihän silloin tuollaisia rajoituskeinoja tarvita.

31.01.2022 20:43:07
#544091 [+-] Piilota Suosittele

>>544050
Miksipä sitä syyttäisikään itseä, kun voi syyttää hallitusta?

Tosiasiassa eletään Suomessa, jossa asiat on aika helvetin hyvin. Henkilökohtaisesti en ole vielä tähän ikävuoteen kohdannut elämässäni Suomen tai sen hallituksen suunnalta asiaa jota joutuisin kiroamaan. Kohtaamani ongelmat ovat täysin omaa syytäni ja se taas opettaa toimimaan ensi kerralla fiksummin.

31.01.2022 22:52:29
#544136 [+-] Piilota Suosittele

>>544070
Mutta ei tämmöstä ole tapahtunut eikä todennäköisesti tapahdukkaan. Maailmassa kun on ihan fiksujakin ihmisiä jotka ymmärtää että olemassa syitä ja seurauksia.

02.02.2022 19:26:49
#544661 [+-] Piilota Suosittele

>>544591 Niin jos tuommosta joku meiän mielestä hullu ennustaa, niin ei sitä kannata sen takia alkaa uskomaan mahottomaksi. Ei se kaima niitä juutalaisia hetkessä kaasuttanu, se tapahtu noin kymmenen vuoden aikana pienin askelin niin että juutalaiset alistu kohtaloonsa, paitsi ne jotka älys olla varovaisia jo alussa ja häipyä ajoissa jos varaa oli. Kaimaki nous valtaan laillisesti ja vaikka esimerkiksi sen puheet kuulostaa meistä sopimattomilta niin ne oli siinä ajassa lähinnä vain kärkeviä, sopimattomia niistä tuli vasta sodan aikana ja sen jälkeen ku selvis mitä Saksassa oli tapahtunu. Kannattaa muistaa että demokratia on enemmistön valtaa ja jos enemmistö niin päättää, vähemmistön elämästä tulee vaikeaa.

[ 14 viestiä | ]