Perussuomalaiset Perussuomalaiset
Suiku -> Suiku ->
Sisustusportaat Sisustusportaat
Riittää Riittää
anne berner anne berner
7/10 7/10
Grrr Grrr
Neekeri Neekeri
RASMUS RASMUS
Metsurityty Metsurityty
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Iki-liikkuja Iki-liikkuja
Stance [R I C A R D O] Stance [R I C A R D O]
Geometria Geometria
30 vai 15? 30 vai 15?
Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen
läski kissa läski kissa
Vitsillinen sarjakuva 5 Vitsillinen sarjakuva 5
Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3 Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3
Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
Anime Anime
Kaunis tyty Kaunis tyty
niilo22 pelaa sania niilo22 pelaa sania
 689 näyttökertaa, 34 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 06.02.2022 16:29:12
[ + 1 | ]

Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään

[61495] [1644154067613.png] [0.82 MB] [767x465] [] []
1644154067613.png

06.02.2022 18:28:41
#545768 [+-] Piilota Suosittele

Jo pelkästään siksi kannattaa kuulua liittoon, että jäsenyydellä saa useita erilaisia alennuksia eri firmojen tuotteista ja palveluista. Jos ko. palveluiden käyttömäärät ovat suuria, niillä voi kompensoida nopeastikin jäsenmaksut.

Esimerkkinä ovat useat erilaiset lehdet (lähinnä ammattijulkaisut) ja pankkipalvelut. Liiton jäsenyyden myötä säästin jo pelkästään erään pankin sijoituspalveluissa muutaman satasen viime vuonna.

Ja joka tapauksessa järkevä ihminen olisi kuitenkin jonkin työttömyyskassan jäsen, joten kuluja tulee joka tapauksessa maksoi sitten kassamaksun päälle liiton jäsenmaksua tai ei.

Maksut (liiton ja/tai kassan) voi hoitaa itse, joten liiton jäsenyyttään ei tarvitse tuoda työpaikalla esille (saati mouhuta siitä), jos luulee sen johonkin vaikuttavan.

06.02.2022 18:32:39
#545772 [+-] Piilota Suosittele

>>545768

Itse olen liitossa, jos toi kilari pomo kilahtaa lopullisesti, niin on ainakin liitto takana sitä vastaan. Ja firmalla ei ole sanomista liitton. Se ei ei ole syy olla ottamatta töihin, se ei ole syy antaa potkuja eikä se ole syy suosia liitossa olevaa

06.02.2022 18:47:41
#545778 [+-] Piilota Suosittele

>>545777 Ei pysty. Me erotettiin kaikki ammattiliittolaiset viime keväänä ja liitto sano että liian iso riski lähtee oikeuteen kun ei pysty todistaa. Lällällää kommarihuora

06.02.2022 18:52:19
#545780 [+-] Piilota Suosittele

>>545768
"Ja joka tapauksessa järkevä ihminen olisi kuitenkin jonkin työttömyyskassan jäsen, joten kuluja tulee joka tapauksessa maksoi sitten kassamaksun päälle liiton jäsenmaksua tai ei. "
Kuuluihan Matiaskin liittoon mutta koska ryyppäsi kaikki rahansa niin jäi liiton maksun maksamatta ja päivärahat saamatta.

07.02.2022 01:29:38
#545875 [+-] Piilota Suosittele

>>545873 Oivoi pientä. Tainnut jäädä kasvuvaihe päälle. Noh jää sinä tänne paska sivustolle ulisee. Minä lähden pois ku ei tälläistä paskaa jaksa loputtomiin.

[ 34 viestiä | ]