Creepy Door. Creepy Door.
Jiggle jiggle Jiggle jiggle
offiser donws offiser donws
Vaalirikollinen22 Vaalirikollinen22
plurrurrrurrrur :> plurrurrrurrrur :>
matikkanero22 matikkanero22
Kovaa työtä Kovaa työtä
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
Hirvi tulee takaa Hirvi tulee takaa
Kowalski, selittäkää! Kowalski, selittäkää!
Studio Gibby Studio Gibby
oho tukka lähti oho tukka lähti
Meni vaan jalat poikki Meni vaan jalat poikki
Joku patu alko riehuun Joku patu alko riehuun
Apina varastaa persikan Apina varastaa persikan
leipä leipä
Logiikka ja järkiperusteet Logiikka ja järkiperusteet
Tasokkaampi Krim Tasokkaampi Krim
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Mindfuck Mindfuck
Kuinka torjumme Yön Kuinka torjumme Yön
Urheiluruutu Urheiluruutu
perhanan jalka perhanan jalka
God of war God of war
 847 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.02.2022 03:10:57
[ + 6 - | ]
👑 Plussatuin 12.02.2022.

Näinpäs

[61644] [tiedosto.png] [0.3 MB] [514x720] [] []
tiedosto.png

12.02.2022 04:21:50
#547072 [+2] Piilota Suosittele

En tiedä siitä viisaudesta tai tyhmyydestä, mutta joka antaa turpaan kovimmin saa johtaa. Kuulostaa vähän apinalauman lailta.

13.02.2022 14:58:49
#547368 [+-] Piilota Suosittele

>>547337 Ei ole vielä sopinut minun tilanteeseen, eikä tule sopimaan pelkästään tuolla sinun vänkäämisellä.

Aika surullista, sillon ku viimeksi luin sinun juttuja enemmän, natsitki pelkäs sinun sanan säilää, nyt olet vaan tuommonen erkkituomioja, jota kukaan ei ota tosissaan.

13.02.2022 15:17:18
#547373 [+-] Piilota Suosittele

>>547368
No ei siitä kysymyksestä suuttua tarvitse. Minähän en väitä, että olisit VKK:n kannattaja tai äänestäjä.

Kommentissani oli itse asiassa pari pointtia, joihin vain yksi hiffasi tarttua. Jos Ano on porukan tyhmin, niin eikö häntä äänestävä porukka ole silloin häntäkin tyhmempää? Onhan se nimittäin aika helkkarin tyhmää äänestää itseä tyhmempää, josta taas saadaan mukava paradoksi :)

Jos taas Ano on porukan fiksuin, niin kuinka urpoja häntä äänestävät sitten ovat?

Mut ootko ajatellut semmoista mahdollisuutta, että et vain ymmärrä? Dunning-Gruger ilmiössä heikkolahjaisemmat yliarvioivat omat kykynsä. Tämä pätee kaikissa elämän osa-alueissa, myös somekeskustelussa.

[ 23 viestiä | ]