Ihan juonen takia katsoin Ihan juonen takia katsoin
Amerikkalainen itsevarmuus kiteytettynä Amerikkalainen itsevarmuus kiteytettynä
Tarttuva haukotus :3 Tarttuva haukotus :3
2d vitsi 2d vitsi
Sinun(kin) suojelijasi. Ei tarvitse kiittää. Sinun(kin) suojelijasi. Ei tarvitse kiittää.
Munalla maailmanloppuun Munalla maailmanloppuun
Lopeta juominen! Lopeta juominen!
maitoohhh maitoohhh
realistinen ammuntapeli realistinen ammuntapeli
Virgin normie vs Chad neckbeard Virgin normie vs Chad neckbeard
seisova pöytä seisova pöytä
abc abc
Huehuehue Huehuehue
Kiinalainen pyykinpesuainemainoa Kiinalainen pyykinpesuainemainoa
Sinä mätänevä emätin-eruptio Sinä mätänevä emätin-eruptio
Liito-orava Liito-orava
Eläinkuvakokoelma Eläinkuvakokoelma
First Poop Knife - then enter "Pee Jar" First Poop Knife - then enter "Pee Jar"
terveellinen urheilulaji terveellinen urheilulaji
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Häme wuz black Häme wuz black
Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo
Pippurisumutemieskokoelma Pippurisumutemieskokoelma
Koiruuksia Koiruuksia
 783 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 13.02.2022 01:33:13
[ + 0 | ]

Vittu, että olikin paska moderaattori (Ylilauta)

[61662] [Screenshot_2022-02-13-00-27-22-29_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626] [0.29 MB] [993x1069] [] []
Screenshot_2022-02-13-00-27-22-29_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626

ylilauta

(68)  · 

sopsy

(7)  · 

moderaattori

(8)  · 

mode

(5)
13.02.2022 03:42:02
#547302 [+6] Piilota Suosittele

Tapa jo ittes tai etes lopeta niiden tuplien tehtailu vitun mongoloidi joka ois pitäny jo luonnon lopettaa, mutta kai se sun kehitysvammas on niin korkeampaa laatua, että ei edes biologia sitä kyenny ruikauttamaan huussin pohjalle.

Mää rakastan sua Jumalan nimessä ja joka ilta rukoilen kaikkivaltiasta, että se päästäis meidät pahasta vaan niin on sielun vihollisen mahti kova, että ei se sian vittu mistä sikesit pistänytkään sua kesken. Tekisit sen ainoan hyvän työsi tässä maailmassa ja leikkaisit silmät päästäsi niin näkisit todellisen valon, sillä autuaita ovat he jotka eivät näe silmillään vaan sydämellään. Aamen

[ 6 viestiä | ]