Tasapainoista kuuntelua :3 Tasapainoista kuuntelua :3
Ei aikaa varoituksen vuoksi Ei aikaa varoituksen vuoksi
Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..! Likaiset konsoliali-ihmiskasuaalit..!
Kissen koppi Kissen koppi
Naama derpahti Naama derpahti
Aikamatkaaja22 Aikamatkaaja22
Anteeksi, juon nyt olutta Anteeksi, juon nyt olutta
Mayday mayday! Mayday mayday!
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit
Kissakuvia Kissakuvia
Kostajia roastataan Kostajia roastataan
Mitä hyvää on suomessa Mitä hyvää on suomessa
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien... Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien...
A new Aniki♂ appears! A new Aniki♂ appears!
Luolaston tuoreimmat mediat Luolaston tuoreimmat mediat
Kommentti Kommentti
Koira yllättää takaa kuin ruotsalainen konsanaan Koira yllättää takaa kuin ruotsalainen konsanaan
Neitsyt vanha eurooppalainen vs chad indo-eurooppalainen Neitsyt vanha eurooppalainen vs chad indo-eurooppalainen
FAVORIT89 - Life FAVORIT89 - Life
Epäonnistumiskokoelma 0.5 Epäonnistumiskokoelma 0.5
SHAKOTAN SKYLINE SHAKOTAN SKYLINE
Ainakin jotain samaa Ainakin jotain samaa
Pelasti koiron Pelasti koiron
 769 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 07:52:40
[ + 6 - | ]

pekka

[61782] [tiedosto.png] [0.24 MB] [720x887] [] []
tiedosto.png

pekka

(42)  · 

ruotsi

(146)
17.02.2022 18:50:00
#547991 [+-] Piilota Suosittele

Ruotsia tuli tankattua kaikkinensa yli 9 vuotta.
Joskus yli 16 vuotta sitten ålandiassa oli pakko puhua ruotsia kun hotellin respa ei muka ymmärtänyt suomea, muuten ei ole ollut tarvetta missään vaiheessa ja vaan vituttaa kun katsoo jotain ruotsalaista rikos sarjaa kuten beck, johan falk, wallander (uudet & vanhat) ja tajuaa samalla ettei tajua kaikkea mitä puhutaan koska täällä opetetaan suomen ruotsia ja ruotsissa puhutaan riikin ruotsia.
Vittu!

17.02.2022 19:26:51
#548007 [+-] Piilota Suosittele

pitäis opetella svenska uuvestaan. hurrinhuutelijoilta usein unohtuu että tyypit naapurissa oli myös viikinkikansaa :D

[ 4 viestiä | ]