Amouranth Amouranth
Putler kuulee venäläisten tappioista Ukrainassa Putler kuulee venäläisten tappioista Ukrainassa
vältti tuhonsa vältti tuhonsa
Ole hiljaa Ole hiljaa
punagondola punagondola
Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa
Kuvakommentti Kuvakommentti
toveri tavja toveri tavja
julianne moore julianne moore
Alkoi tulosta syntymään! Alkoi tulosta syntymään!
Orava perkele Orava perkele
Kurkipotku Kurkipotku
drifti kissa drifti kissa
Niin se menee Niin se menee
päättäjät tietää päättäjät tietää
Lauantailollot Lauantailollot
Ansa epäonnistui Ansa epäonnistui
Hyvän mielen video Hyvän mielen video
niin, olenhan älykkö niin, olenhan älykkö
Biden tykkää Marinista Biden tykkää Marinista
Hallitus apu Hallitus apu
Betoni kuivui sisään Betoni kuivui sisään
varmaan vituttaa varmaan vituttaa
Natsi ukrainasta Natsi ukrainasta
 829 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 17.03.2022 02:15:09
[ + 1 | ]

Pravda harashoo USSR

[62756] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [1080x1196] [] []
tiedosto.jpg

yle

(122)  · 

kommunismi

(64)
17.03.2022 03:43:08 | 04:05:02
#556415 [+1] Piilota Suosittele

Vuokraa porakone. 30 eur/päivä. Tarvitset viikon sitä porakonetta. yep
Vuokraan nojapyörän hintaan 40 eur/päivä. Ei kiitos. Peräkärry perään 40 euroa per päivä. Ei kiitos.

17.03.2022 10:27:22
#556439 [+-] Piilota Suosittele

>>556415
Täähä se. Jotain asioita on hyvä vuokraa ja joitain hyvä omitstaa kuten vaikka pyörä. Vaikka pyörän sais 1€/pv niin mun 400€ perus hyvä fillari ois maksanu ittensä takasi jo vaikka laskettas korjaukset + rikkoutuneet kumit mukaan. Korjauksiin menny ehkä toiset 400€ mutta ollu toi fillari jonku 5v+ tms?

17.03.2022 11:06:23 | 11:07:55
#556442 [+-] Piilota Suosittele

>>556439

Noh, sanotaan, että tarvitset 3-4 laitetta työstäessäsi jotain. Vuokraa ne kaikki hintaan 30 eur/kpl per päivä. 0,5 eur per päivä jos sais vaikka nojapyörän niin sittne olisi toinen juttu. Nykyisillä vuokrahinnoilla ei ole mitään järkeä vuokrata työkalua. Hauskinta oli, kun 15 vuotta sitten (noin) kaverini isä tarvitsi henkilönostinta (Dino 175). Sen vuokraaminen viikoksi olisi maksanut 3000 euroa. Noh, katseli kauppapaikkoja ja osti itselleen 3000 eurolla samaisen henkilönostimen. Vuokraa sitä nyt 100 päivä / käyttö tarkoitus.

17.03.2022 19:55:57
#556505 [+-] Piilota Suosittele

Kommarit voisivat jakaa. Mutta kun kommari vain on toisen taskulla.

Kunnon kapitalistina ostan ja omistan & käytän silloin kun itse haluan ja niin paljon kuin haluan.

17.03.2022 20:01:30
#556507 [+-] Piilota Suosittele

Jonkunhan pitää omistaa se jokin jonka voi sitten vaikka vuokrata. Kommunismissa ihmisen ei tulisi omistaa mitään, mutta keneltä helvetissä sitä sitten vuokraa edes, big brother?

[ 6 viestiä | ]