Ihanat Beput Ihanat Beput
Tän biitin nimi on... Tän biitin nimi on...
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Uusi Britannian pääministeri Uusi Britannian pääministeri
Kuulin et tää Anthem on hyvä Kuulin et tää Anthem on hyvä
Halla-Aho servataan Halla-Aho servataan
xD xD
Nyt tulee hyvää kuvaa Nyt tulee hyvää kuvaa
Linnunpaska Linnunpaska
Nintendo Nintendo
Hämis-kissa Hämis-kissa
95. Kuninkaallinen apustaja rykymenti 95. Kuninkaallinen apustaja rykymenti
Rouskista Rouskista
Nukkumatti kusipää homo Nukkumatti kusipää homo
Joka pojan mielessä Joka pojan mielessä
mIkAeL tÄäLlÄ mIkAeL tÄäLlÄ
Sipilä Sipilä
Joku KERTOI... Joku KERTOI...
Sipilän juhlat Sipilän juhlat
Pallea Pallea
The Replacements - You Lose The Replacements - You Lose
Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery
Työhaastattelussa Työhaastattelussa
Uusia leegoja Uusia leegoja
 763 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 19.03.2022 10:38:43
[ + 0 | ]

Ossi on kova!

[62833] [20220319_093759.jpg] [0.33 MB] [1284x1519] [] []
20220319_093759.jpg

tunteja

 · 

ossi

19.03.2022 14:12:12
#556901 [+5] Piilota Suosittele

Höhööö! Kekkuli luulee, että työpäivän pituus voi olla max 24 tuntia, kun oikeasti työpäivä käsitteenä voi viitata ajanjaksoon työn alkamisen ja päättymisen välillä. Kekkuli ei aina tajua.

20.03.2022 10:23:47
#557159 [+-] Piilota Suosittele

Tässä taitaa olla kyse siitä ettei toimittaja ole osannut kirjoittaa "37-tunnin työvuorosta", mikä ei sinällään ole erikoinen kun miettii että yliopistollisissa / keskus sairaaloissa lääkärien päivystys vuorot oli ennen helposti 24 - 40 tuntisia (totta helvetissä p-vuoron aikana aina kun oli mahdollisuus niin lääkäri oli "lepohuoneessa").
Sitten esimerkiksi joissain laitoksissa kiinteistönhoitajan / talonmiehen / huoltomiehen varsinainen työaika oli ennen 11-tunnin lepoaika lakia klo 06:00-14:09 jonka perään yhden tai useamman kohteen päivystys klo 14:09-01:00 jonka jälkeen seuraavan kerran töihin klo 12:51-21:00 jonka jälkeen taas aamu klo 06:00 töihin, mutta ei päivystystä 2-vuorokauteen.

[ 8 viestiä | ]