Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Tuli Pikku-Allaneita Tuli Pikku-Allaneita
Se ois keskiviikko aamu! Se ois keskiviikko aamu!
jhnna venyttelee osa 2 jhnna venyttelee osa 2
nopeet hautajaiset nopeet hautajaiset
Kuuma talvi Kuuma talvi
Yllättävä VHS Yllättävä VHS
Hubs, meni hiekkaa varpaanväliin Hubs, meni hiekkaa varpaanväliin
Taivaassa. Taivaassa.
laita helvettihin se valo laita helvettihin se valo
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Asunto Asunto
Gondola with Merry Company Gondola with Merry Company
Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä
Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲ Ä҉̳̭͕̦͓͉͡I̮̖͉̲͔ͅT̸̞͢Į̠̲
Kiinnitettävä termospullo Kiinnitettävä termospullo
Nenämuna Nenämuna
Arcturus - Ad Astra [VIDEO] Arcturus - Ad Astra [VIDEO]
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
Kaikki paikallaan Kaikki paikallaan
Vitsillinen sarjakuva 12 Vitsillinen sarjakuva 12
Perus Perus
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
3D-veistetty keskustelu 3D-veistetty keskustelu
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 19.03.2022 10:38:43
[ + 0 | ]

Ossi on kova!

[62833] [20220319_093759.jpg] [0.33 MB] [1284x1519] [] []
20220319_093759.jpg

tunteja

 · 

ossi

19.03.2022 14:12:12
#556901 [+5] Piilota Suosittele

Höhööö! Kekkuli luulee, että työpäivän pituus voi olla max 24 tuntia, kun oikeasti työpäivä käsitteenä voi viitata ajanjaksoon työn alkamisen ja päättymisen välillä. Kekkuli ei aina tajua.

20.03.2022 10:23:47
#557159 [+-] Piilota Suosittele

Tässä taitaa olla kyse siitä ettei toimittaja ole osannut kirjoittaa "37-tunnin työvuorosta", mikä ei sinällään ole erikoinen kun miettii että yliopistollisissa / keskus sairaaloissa lääkärien päivystys vuorot oli ennen helposti 24 - 40 tuntisia (totta helvetissä p-vuoron aikana aina kun oli mahdollisuus niin lääkäri oli "lepohuoneessa").
Sitten esimerkiksi joissain laitoksissa kiinteistönhoitajan / talonmiehen / huoltomiehen varsinainen työaika oli ennen 11-tunnin lepoaika lakia klo 06:00-14:09 jonka perään yhden tai useamman kohteen päivystys klo 14:09-01:00 jonka jälkeen seuraavan kerran töihin klo 12:51-21:00 jonka jälkeen taas aamu klo 06:00 töihin, mutta ei päivystystä 2-vuorokauteen.

[ 8 viestiä | ]