♂ Fukkireta ♂ ♂ Fukkireta ♂
K-pop K-pop
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Ela rokkaa Ela rokkaa
Pätmänni ja Pelkonukke Pätmänni ja Pelkonukke
Husu ei valkene Husu ei valkene
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
Totta Totta
Vituttaa kun käy näin Vituttaa kun käy näin
sanic man sanic man
runkku raketti runkku raketti
Goatse kurpitsa Goatse kurpitsa
Sano se saameksi Sano se saameksi
Kuoli saatana kollaasi 3 Kuoli saatana kollaasi 3
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Kiire Kiire
Latviaanialainen Latviaanialainen
Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
Ankka Ankka
Jullin isänpäivä Jullin isänpäivä
Kissakuva Kissakuva
Ei taida olla paras harrastus tälle Ei taida olla paras harrastus tälle
Kieltokyltti Kieltokyltti
No nyt on kätevä No nyt on kätevä
 826 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]