homo homo
kuollut kuollut
Lisää haamutarinoita Lisää haamutarinoita
suomi nussinta suomi nussinta
Koska uskonto Koska uskonto
Nykyään kalja on kallista Nykyään kalja on kallista
Miten iphonen käyttäjää koijataan Miten iphonen käyttäjää koijataan
Paska TARDIS Paska TARDIS
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Minä intiaanina Minä intiaanina
Tutkimus Tutkimus
itkistä itkistä
Vammanen Vammanen
Shalom slalom Shalom slalom
GondolaBurger GondolaBurger
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
52 likes... 52 likes...
The Escapade The Escapade
Liikennetiedotus Liikennetiedotus
n**k*ri n**k*ri
Monimediatesti Monimediatesti
Rakennustapakokoelma Rakennustapakokoelma
Ihmisyyden ydin Ihmisyyden ydin
OK OK
 1 256 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 11.04.2022 14:43:43
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 11.04.2022.

ovelta pois!

[63569] [karkote.png] [0.39 MB] [545x1245] [] []
karkote.png

karkote

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

kaupustelija

 · 

rahtihame

(29)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

sdp

(559)  · 

kelarotta

(93)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)
11.04.2022 15:26:01
#562567 [+-] Piilota Suosittele

Voi sanoa vanhanaikaiseksi mutta en ymmärrä nykyjonnejen tapaa sanoa mustalaisia manneksi. Manne on niillä vanha erisnimikin, ja paljastaa käyttäjänsä lähinnä sivistymättömäksi elämänkoululaiseksi tai alaikäiseksi, siinä missä ylikorrekti ja Suomen varsin segregoituneen mustalaisväestön osalta muutenkin sangen kaukaa haettu "romani" soijapojaksi.

Ikiaikainen, kauniiseen suomen kieleen erinomaisesti istuva "mustalainen" on paljon iskevämpi nykypäivän hienovaraisen rasistisessa merkityksessään. Juuri siinä rajoilla, onko puhuja vanhakantainen herrasmies, vai nykyaikainen high-IQ, low-key, valkokaulusrasisti.

11.04.2022 17:09:10
#562573 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kutsua ketään rasistiksi, kun voi oikeasti sanoa sen olevan realisti? Sen sanan käyttäjän antaa kuvan siitä, ettei kiinnostu mistään muusta kuin sanaleikistä.

11.04.2022 21:26:39
#562661 [+2] Piilota Suosittele

>>562567 sen enempiä kiertelemättä manneja kohtaan olen sen verta rasisti... et lindemannie apina lauma pitäs lukita autoo ja sytyttää tuleen ni rupeis varmaa seisomaa samalla ihaillessa ku ne pussihousut kärventyy siellä autossa... ei mulla muuta

12.04.2022 14:41:45
#562750 [+-] Piilota Suosittele

>>562567
Käytän kyllä noita kaikkia sanoja ainakin täällä. Muualla en voi oikeastaan käyttää kuin virallista romani -nimitystä joka on kyllä aika kaukaa haettu.

[ 5 viestiä | ]