Paska-Akun 6 euron safkat 7-12 Paska-Akun 6 euron safkat 7-12
Tuukka Virtaperko -kokoelma 6 Tuukka Virtaperko -kokoelma 6
Tipatonta Tipatonta
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Juokse juokse Juokse juokse
Floridalainen suo kissa Floridalainen suo kissa
aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
The Euphoria Magazine The Euphoria Magazine
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Omituinen lettu Omituinen lettu
Einon vessaseikkailut Lappeenrannassa :D Einon vessaseikkailut Lappeenrannassa :D
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
Marttihylje Marttihylje
palautetta palautetta
normipäivä normipäivä
Kissojen talo Kissojen talo
Vova-setä ja Paša Vova-setä ja Paša
Mountain retkellä Mountain retkellä
hah :3 hah :3
Missä on tasa-asrvo? Missä on tasa-asrvo?
Vova-sedän polkka Vova-sedän polkka
Loppu se kikkailu Loppu se kikkailu
:( :(
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 28.04.2022 07:32:47
[ + 1 - | ]

Sebu vai yle?

[64001] [20220428_073212.jpg] [0.1 MB] [1080x983] [] []
20220428_073212.jpg
[64000] [20220428_073214.jpg] [0.14 MB] [1080x1001] [] []
20220428_073214.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
28.04.2022 08:06:48 | 08:07:28
#566632 [+5] Piilota Suosittele

Vili Nurmi on semmonen tyyppi jäisi vierestä katsomaan tekemättä yhtään mitään kun omaa tyttö tai poikaystävää raiskataan koska ei halua vahingoittaa raiskaajia

28.04.2022 08:44:35 | 08:45:27
#566637 [+5] Piilota Suosittele

Villi Nurmi ei siis tee elettäkään puolustaakseen perhettään. Mahdollista kumppaniaan, lastaan? Mielenkiintoista. Vastaavia ihmisiä löytyy eduskunnassa ja syystäkin on tilanne tänä päivänä mikä on.

ps. NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Venäläiset eivät ole ymmärtäneet näiden kahden eroa.

28.04.2022 08:56:19
#566645 [+-] Piilota Suosittele

saahan sitä haluta elää semmoisessa maailmassa
jos kaikki jakais tämän unelman niin se voisi onnistuakin
muutoin se johtaa vain tapetuksi tulemiseen

28.04.2022 09:04:48
#566646 [+1] Piilota Suosittele

>>566645

Kun se on utopiaa se. Ei suomikaan halua sotaa, mutta sillä on puolustusvoimat käytössään. Nyt jatkossa vielä lisäpuolustusvoimat.

ME EI SOTAA TAHROTA, ME TAHROMMA RAUHAA..
SITÄ EI TAHDO NAAPURIMME, PUTIN.

28.04.2022 20:31:11
#566828 [+1] Piilota Suosittele

Joo o, mää haluisi elää semmoses maailmas misä ei kans kenenkää tarttis tappaa, pilluu sais jokaselt kenelt sitä käy vonkuus ja tilil ilmestyis joka päivä 70 miljoonaa dollarii. Mut sit tarviiki elää tämän maailman realiteeteissä

29.04.2022 02:50:15
#566957 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret eivät onneksi tästä päätä. Armeijan pitäisi tehdä turvallisuusarvio ja päätös, eduskunnan talouden puolesta AINOASTAAN!

05.05.2022 09:06:02
#568817 [+-] Piilota Suosittele

>>566637

Muistathan, että aikoinaan oli asetelma Nato vs. Varsovan liitto. Naton rooli on muuttunut, mutta tätä ei Venäjällä ole uskottu tai ymmärretty.

[ 8 viestiä | ]