Ayy lmao Ayy lmao
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
miten meni niiku omasta mielestä miten meni niiku omasta mielestä
Porkkanahuilu Porkkanahuilu
"Fuck off, Gibbon!" "Fuck off, Gibbon!"
interaktiivinen komediashow interaktiivinen komediashow
Murkun lirut Murkun lirut
kauan on kärsitty kauan on kärsitty
Näkökulma Näkökulma
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Vehkeet meni huoltoon Vehkeet meni huoltoon
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Ravit Ravit
Branch managers Branch managers
latviaanit soittaa musiikkia kolmelta yöllä latviaanit soittaa musiikkia kolmelta yöllä
Koiraa turpaan Koiraa turpaan
Helinä-keiju Helinä-keiju
Kolme varmaa Kolme varmaa
hei, mitäs tämä nyt on :3 hei, mitäs tämä nyt on :3
kuivaus kuivaus
Rötv :3 Rötv :3
iinellä menee vähän höpäjään iinellä menee vähän höpäjään
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
 888 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(174)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]