xD xD
Moi mä oon Sami. Moi mä oon Sami.
Näin strippaa matti Näin strippaa matti
Ongella Ongella
Maailma Maailma
Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa
Kuka on hän? Kuka on hän?
Huono tuote Huono tuote
Ratsupoliisin aseistus Ratsupoliisin aseistus
Kaveri Kaveri
sukulainen puukotti. "Me tienataan tällä" sukulainen puukotti. "Me tienataan tällä"
Sairas maailma vol. 2 Sairas maailma vol. 2
Miksi homot tunkee juttuja perseeseen? Miksi homot tunkee juttuja perseeseen?
Ei naurata bendele >:3 Ei naurata bendele >:3
Pullea ja börheä Pullea ja börheä
mikä ajatus konsanaan! mikä ajatus konsanaan!
Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D Kerrankin kunnolla perusteltu ostos :D
Takapiha Takapiha
Mamuista M Mamuista M
Kohta lentää Kohta lentää
perjantai.gif perjantai.gif
Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3 Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3
laiskuus potenssiin 10 laiskuus potenssiin 10
Tuusi muusi :D Tuusi muusi :D
 640 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.07 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 15:58:22
[ + 1 | ]

moniosaajat tulee

[75483] [moniosaajat.png] [8.07 MB] [3000x1997] [] []
moniosaajat.png

moniosaaja

(14)  · 

merirosvo

(14)  · 

afrikka

(95)  · 

terroristi

(102)  · 

kunta kintee

06.12.2024 19:28:42 | 19:29:57
#664586 [+1] Piilota Suosittele

Jos ryssät on jotain tehnyt kunnolla, niin se on muuten AK-sarja. Kuten lord of war sanoi, vodkan jälkeen tärkein vientituote. Edelleen näkee aktiivikäytössä. Bulgarialla, Romanialla, Suomella, Vietnamilla kaikilla on omat varianttinsa/kopionsa. 47 on kohta 80v vanha ase.

06.12.2024 21:02:13
#664609 [+1] Piilota Suosittele

>>664586 ei tosta oo montaakaa vuotta ku nigerian armeijan joukot oli saanu boko haramilta saaliiks brittiläisarmeijan 1. mailamnsodan aikaisen jonkun konekiväärivaunun... vanha sotakalusto käytetään loppuun kehitysmaissa...

06.12.2024 21:05:15 | 21:06:38
#664610 [+1] Piilota Suosittele

>>664609
Samanlailla Syyriassa nää kapinalliset, mutta ihan yhtä lailla abbas-big massa (?) johtama armeija käyttää myös ties mitä. Ukrainassakin nähty monia WW2 eran aseita. Joskus tapahtuu nää Civilizationit eikä oo rahaa päivittää jokaista armeijaa :D Esimekiks Maximeita on nähty myös Ukrainassa, ja siis ei ihan 1 tai 2 vaan useampia eri ampumapoteroissa samalla puollustuslinjalla.

[ 5 viestiä | ]