Kuinka saatoit?! >:3 Kuinka saatoit?! >:3
Nauruvittula Nauruvittula
Plöö! :3 :p Plöö! :3 :p
Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___; Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___;
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
Jämähtänyt vitsi Jämähtänyt vitsi
Ponimies on erimies xD Ponimies on erimies xD
Ryöstö yritys Ryöstö yritys
Tän takia peleis on ikäsuositukset Tän takia peleis on ikäsuositukset
Mitä Jim Carrey on vetäny ? Mitä Jim Carrey on vetäny ?
halikisse :3 halikisse :3
Mitä huorat? Mitä huorat?
Hippabörh Hippabörh
lääh puuh lääh puuh
Vitun rasistit Vitun rasistit
Geraltilla meni lujaa Geraltilla meni lujaa
Dick Kickem Dick Kickem
kun sossurotta ei saa en lisää rahaa kun sossurotta ei saa en lisää rahaa
kitarasoolo kitarasoolo
Tämmönen känniostos ja postaus :D Tämmönen känniostos ja postaus :D
gooby pls gooby pls
painetta pukkaa painetta pukkaa
Vielä joku päivä jälleennousemme Vielä joku päivä jälleennousemme
nyt alkaa tapahtuu nyt alkaa tapahtuu
 951 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 03.05.2022 01:44:15
[ + 2 | ]

Trinity is my name

[64121] [0.jpg] [0.35 MB] [1920x1920] [] []
0.jpg

trinity

 · 

matrix

(33)  · 

cosplay

(73)
03.05.2022 22:47:54
#568374 [+-] Piilota Suosittele

>>568341
Pelottava ajatus.

Mutta laittaa silti pohtimaan, että pitäisikö koittaa katsoa jotain Spencer ja Hill -pätkää. Todennäköisesti se loppuisi alle vartin ja tulisi todettua, että ei helvekko mitä skeidaa.

Tänä päivänä on aivan järkyttävää katsoa esimerkiksi Alien-leffaa, kun vuosi on 2100 ja jotain - ja aluksen tekniikka on 1970-luvun uusinta uutta palikkashittiä.

03.05.2022 23:30:46 | 23:31:35
#568408 [+-] Piilota Suosittele

>>568374
Kato ihimeessä. Aika kultaa tietenki muistot, mutta nyt iäkkäämpänä osaa arvostaa niitä pieniä lisukkeita joita ei nuorempana tajunnu. Kuten vaikka se ku jätkät veti evästä naamariin ja Trinity flirttali nuoren likan kanssa, mutta Bud joutu tyytymään parasta ennen päivän umpeutuneeseen mummeliin :D

They call me Trinity


Trinity is still my name


Trinity rides again


My name is Nobody

[ 10 viestiä | ]