#BlackNikesMatter #BlackNikesMatter
Tietoa tampereesta Tietoa tampereesta
Rasistinen liikennevalo Rasistinen liikennevalo
se on hyvä olla periaatteita se on hyvä olla periaatteita
Patvinsuo Patvinsuo
älä tuhlaa vettä >:3 älä tuhlaa vettä >:3
Batman Batman
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
mielenosoitusta :3 mielenosoitusta :3
Ismon uutiset Ismon uutiset
Hienoa logiikkaa Hienoa logiikkaa
hot dog hot dog
Korrekti vastaus Korrekti vastaus
anfifa ja rasmus anfifa ja rasmus
Muhammad pilapiirroskuvat 2005 Muhammad pilapiirroskuvat 2005
Velipojan kanssa saunottiin... Velipojan kanssa saunottiin...
Kehitysmaa Kehitysmaa
Waifu not real Waifu not real
Herrasmiehen elkeet Herrasmiehen elkeet
kotibileet kotibileet
vittu repesin vittu repesin
ihana nainen? ihana nainen?
Naurunappulasarjis Naurunappulasarjis
Harvinainen sairaus Harvinainen sairaus
 716 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 14.05.2022 21:29:09
[ + 1 | ]

Rjyssän danggi sjanoo pjoks


tankki

(58)  · 

ukraina

(182)  · 

venäjä

(491)
14.05.2022 22:47:45
#571239 [+2] Piilota Suosittele

SAATANA ETTÄ LENTÄÄ TORNI KOMIASTI TAIVAASEEN!!! Ei se vissiin paskapuhetta ollu se väite nuitten ryssien tankkien heikkoudesta siinä että niissä omatki paukut losahtaa jos puolustaja osuu tornin juureen

14.05.2022 23:48:33 | 21:16:20
#571244 [+4] Piilota Suosittele

Toivottavasti oli torakoita tankin lähettyvillä paljon ja osia vain lenteli torakoista samaan tapaan kuin tankista.

15.05.2022 00:27:41
#571259 [+-] Piilota Suosittele

>>571244 Mietippä jos tuommosia tulis letkana jossaki Kainuun tai Lapin korvessa juuri ja juuri niille pikkuteilee mahtuen ja saat posautettua hännän ja pään? Saatana ne loput juoksee ku pupujussit pitkin mettiä takasin Pien-Venäjälle

15.05.2022 11:25:57 | 11:31:56
#571308 [+-] Piilota Suosittele

>>571259
Ensinnäkin, Kainuun tai Lapin korvessa ei ole hyötyä ottaa ekaa ja vikaa. Sitä taktiikkaa käytetään pullonkauloissa, eli paikoissa jossa sivulle on mahdotonta mennä (rakennukset, sillat yms). Kainuussa ja Lapissa taas lääniä riittää, joten tuosta motitustaktiikasta ei ole hyötyä.

Toisekseen, ryssän vaunut on tarkotuksellisesti tehty mataliksi. Niihin on vaikeampi osua, mutta osuman jälkeen kaikki kranaatit on automaattilaturissa. Miehistö istuu sen päällä, pelkästään kylkiosuma riittää ketjureaktioon. Sen ei tarvitse osua tornin juureen. Javelin taas oletusarvoisesti hyökkää katon läpi, toki silläkin voiampua perinteiseen malliin. Kuitenkin lähes telamiinan verran TNT:tä riittää tuhoamaan melkeen mitä tahansa mikä liikkuu teloilla.

>>571244
Tuolla ryssät on hakeutunut yllättävän paljon tankkien sekä muiden vaunujen läheisyyteen. Kiinniä huomiota noihin jalkoihin joita vilisee vaunun takana. Hieman ehkä sääliks käy, mutta pitäs ryssänkin ymmärtää perus säännöt. Ei vittu mennä sumppuun, ei mennä häröpalloon saatana :D



e: Jos ihmettelet miksi se ampuu myös maahan bemarin eteen? Siksi, koska konetykin kudit kimpoaa maasta.

[ 6 viestiä | ]