Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3] Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3]
homo jynkky homo jynkky
Banaanissa Banaanissa
Persumäkeläiset Persumäkeläiset
hui tsonpi hui tsonpi
Tilanteet Lapualla Tilanteet Lapualla
AI tietää 2 AI tietää 2
Pötköttää Pötköttää
Tony Halme Tony Halme
ghjghj ghjghj
Tää oot sinä Tää oot sinä
nännännää nännännää
Uwu kawaii Uwu kawaii
Arja laine Arja laine
'Murica 'Murica
Jännitti viimehetkellä Jännitti viimehetkellä
Nigga Bob Nigga Bob
Mirrit Mirrit
Kosti kamunsa puolesta Kosti kamunsa puolesta
Kassit Kassit
Alfan alhainen läpäisykyky Alfan alhainen läpäisykyky
Tissit Tissit
Yrittäjyys Yrittäjyys
nyt uppos syvälle nyt uppos syvälle
 1 012 näyttökertaa, 10 viestiä, 4.07 MB, 1 tiedosto, 20.05.2022 06:32:43
[ + 2 | ]

"If there is a war with NATO, it will be nuclear"

[64518] [_If_there_is_a_war_w...YtsP7h_5.mp4] [4.07 MB] [778x720] [] []

torille

 · 

venäjä

(491)  · 

russia tv

 · 

suomi mainittu

(5)
20.05.2022 06:49:00
#572252 [+3] Piilota Suosittele

Valitsen mielummin ydinsodan koko lännen kanssa entä Ukrainan kaltaisen sodan täällä. Kuvitteleeko tuo idiootti että Venäjä jotenkin selviytyis siittä myllystä?

20.05.2022 08:58:12
#572262 [+-] Piilota Suosittele

>>572252
Tämä kyseinen Venäjän tv-öyhöttäjä on jo aiemmin tv:ssä väläytellyt ydinohjusten käyttöä ja siinä talk-showssa tais vastapuoli sekä juontaja sanoa sille vapaasti käännettynä "Kait sie tajuat, että sen punaisen napin painamisen jälkeen ei enää ole MITÄÄN jäljellä?", niin tämä vastas siihe, että "Niin, niin! Sitten päästään aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä."

20.05.2022 15:52:20
#572299 [+-] Piilota Suosittele

>>572291 en haluais uskoa tälläistä että olisi nuin idiootti. Pakostaki joku nukke jolle sanotaan mitä pitää sanoa. Mää en käsitä vaan mitä tollanen hyövää että huudetaan ydinsotaa maailmaan.

20.05.2022 16:18:08
#572306 [+-] Piilota Suosittele

>>572299 Todennäköisesti Kremlin pupetti, joita laitetaan noihin uutisiin ja talk-showhin esittämään ääripäitä. Saadaan muka uskottavuutta esitykseen ja samalla tietoa katsojien mielipiteistä asian suhteen.

20.05.2022 16:28:33
#572312 [+-] Piilota Suosittele

>>572267

Tavallaan on. Hetki menee kun maailma toipuu siitä. Silloin ei välttämättä enää paljoa ihmisiä jäljellä. Paluu on survivalismiin välittömästi selviytyneillä.

[ 10 viestiä | ]