hei minä kuulun tänne :3 hei minä kuulun tänne :3
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Mummon piirakka Mummon piirakka
mee töihin mee töihin
Vihan käsimerkit Vihan käsimerkit
ihmeelisesti lämmittää tämä paikka ihmeelisesti lämmittää tämä paikka
jollaki ollu liikaa vapaa aikaa jollaki ollu liikaa vapaa aikaa
ameriga ameriga
ansa ansa
Legenda jo syntyessään Legenda jo syntyessään
Viimeine sipsi pois onkalosta Viimeine sipsi pois onkalosta
Puh huijaa Puh huijaa
Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV) Stone Temple Pilots - Interstate Love Song (OV)
iso loikka :3 iso loikka :3
Random Random
uniaika :3 uniaika :3
Nyt juon vettä Nyt juon vettä
Ville ja työhaastattelu Ville ja työhaastattelu
Mustat naikkoset Mustat naikkoset
Vihdoinkin Vihdoinkin
No oikia tietenki! No oikia tietenki!
Ihana nainen Ihana nainen
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
pyjaman lahje pyjaman lahje
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 23.05.2022 12:04:33
[ + 7 | ]

Ihan oma syy

[64583] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [464x514] [] []
tiedosto.jpg

sauli niinistö

(51)  · 

kuvakommentti

(291)
23.05.2022 12:38:31 | 12:39:14
#572813 [+4] Piilota Suosittele

>>572807

Olisiko suuntaa-antava antanut anolaisille jotain mystista voimaantumista, kun äänet eduskunnassa oli 188-10 naton puolesta ilman kansanäänestystäkin?

23.05.2022 13:51:53 | 14:05:19
#572841 [+-] Piilota Suosittele

>>572839

Ymmärsin. Ymmärrätkö sitä, että jos maailmantilanne muuttuu ja naapurin kilarikansa aloittaa naapurinsa kanssa sodan, niin siinä pitää toimia nopeimalla mahdollisella tavalla, niinkuin nyt ollaan tehty?

Ja mitä tulee tohon kebab miehen itkemiseen, niin se on pyörtänyt asiansa tässä asiassa jo niin monesti, että se on vaan pikkulapsen tason kiukuttelua. Kohta se on meidät päästämässä. Ja Kroatiasta todettiin jo, että kiukutteleva presidentti ei voi yksin päätöstä tehdä, että hylätäänkö hakemus

24.05.2022 01:05:16
#572973 [+-] Piilota Suosittele

EI mitään äänestyksiä ny. Kaikilta suomalaisilta palkansaajilta palkasta veroksi 50% riippumatta tuloista ja tulotavasta. Kaikki verottomat kohteet sisällytetään veroihin, myös koulutus.

[ 3 viestiä | ]