ei kannata vittuilla ei kannata vittuilla
Antamisen ilo Antamisen ilo
himo läski homer himo läski homer
Keksiä Keksiä
regress spurdo regress spurdo
𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍 𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍
Saunas Are Toxic Gas Chambers Saunas Are Toxic Gas Chambers
Obama räp Obama räp
Tampereen Tero pro skater Tampereen Tero pro skater
mään mään
Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan
eipäs jäädä tutkimusretkelle eipäs jäädä tutkimusretkelle
psykoosimittari psykoosimittari
kissa rikki kissa rikki
Bad girl Bad girl
Hymyhuulet Hymyhuulet
Runksrunks! Runksrunks!
reetta ja autoilu reetta ja autoilu
mitä sinä teit 16 vuotiaana? mitä sinä teit 16 vuotiaana?
Jäätelöö Jäätelöö
lapset lapset
mikä rekoili? mikä rekoili?
Mitä "miehet" pelkäävät? Mitä "miehet" pelkäävät?
Tällä hetkellä viimeinen omakuva Tällä hetkellä viimeinen omakuva
 796 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 23.05.2022 12:04:33
[ + 7 | ]

Ihan oma syy

[64583] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [464x514] [] []
tiedosto.jpg

sauli niinistö

(51)  · 

kuvakommentti

(291)
23.05.2022 12:38:31 | 12:39:14
#572813 [+4] Piilota Suosittele

>>572807

Olisiko suuntaa-antava antanut anolaisille jotain mystista voimaantumista, kun äänet eduskunnassa oli 188-10 naton puolesta ilman kansanäänestystäkin?

23.05.2022 13:51:53 | 14:05:19
#572841 [+-] Piilota Suosittele

>>572839

Ymmärsin. Ymmärrätkö sitä, että jos maailmantilanne muuttuu ja naapurin kilarikansa aloittaa naapurinsa kanssa sodan, niin siinä pitää toimia nopeimalla mahdollisella tavalla, niinkuin nyt ollaan tehty?

Ja mitä tulee tohon kebab miehen itkemiseen, niin se on pyörtänyt asiansa tässä asiassa jo niin monesti, että se on vaan pikkulapsen tason kiukuttelua. Kohta se on meidät päästämässä. Ja Kroatiasta todettiin jo, että kiukutteleva presidentti ei voi yksin päätöstä tehdä, että hylätäänkö hakemus

24.05.2022 01:05:16
#572973 [+-] Piilota Suosittele

EI mitään äänestyksiä ny. Kaikilta suomalaisilta palkansaajilta palkasta veroksi 50% riippumatta tuloista ja tulotavasta. Kaikki verottomat kohteet sisällytetään veroihin, myös koulutus.

[ 3 viestiä | ]