Tähän tarvitaan jo hirvenkaatolupa Tähän tarvitaan jo hirvenkaatolupa
shit happens shit happens
Pururin Gondola Pururin Gondola
You're gay You're gay
Bbsuomi Bbsuomi
ruma reikä ruma reikä
Känni-ilta Känni-ilta
Tre hohotustande pictaschoonen Tre hohotustande pictaschoonen
Kyseliäs Kyseliäs
mannet taas töissä mannet taas töissä
Kuntoutusta Kuntoutusta
sinko sinko
Satu the Teinihoro Satu the Teinihoro
Natsi ojentaa Natsi ojentaa
Tännää kännätään Tännää kännätään
nintendo nintendo
Muutama kuva 23. Muutama kuva 23.
Spruto? Spruto?
taliban spurdo taliban spurdo
Twerkkaus Twerkkaus
pakokaasu järjestelmä pakokaasu järjestelmä
Haha, hehe Haha, hehe
Pakkohan tää on jakkaa Pakkohan tää on jakkaa
Enso Enso
â­°
 574 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.56 MB, 2 tiedostoa, 25.05.2022 11:18:44
[ + 3 - | ]
⇥

Hutisalo 🤦‍♂️

[64631] [20220525_105726.jpg] [0.05 MB] [765x960] [] []
20220525_105726.jpg
[64630] [Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg] [0.5 MB] [1080x1430] [] []
Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg

ohisalo

(37)  Â· 

idiootti

(125)
25.05.2022 11:25:34
#573231 [+4] Piilota Suosittele

Tätä minäkin olen ihmetelly. Ja ku kaikki muutenki kallistuu niin vielä vähemmän on varaa vaihtaa autoa. Suomi vois lopettaa verojen keräämisen niinku Italia ja julistautua sen jälkeen persaukiseksi niin valtio vois kupata EUsta rahaa ja lahjoittaa niillä kaikille jonku perus sähköauton. Sitten jos haluaa jonku paremman version niin jokanen voi maksaa erotuksen ite ja miksei maksais ku verotuksen lopetuksen takia jokaisella työssäkäyvällä on jääny ylimäärästä paalia laittaa siihen vähän parempaan Priukseen. Sitten voidaan alottaa taas tämä tapakommunismi uudelleen mutta ainaki autokanta olis tikissä

25.05.2022 11:47:31
#573235 [+1] Piilota Suosittele

Itekkin aattelin että pakko varmaan hommata sähköauto kohta ko diesel on pirun kallista. Tällä hetkellä ei oo autoa ollenkaan, kun katkes jakohihna...

25.05.2022 14:26:43
#573280 [+6] Piilota Suosittele

Tuttu osti pari sähköautoa viime vuonna. Ajelee niillä kavereiden kanssa kaljapäissään, kun se on niin kivaa. Kahdeksikkorata kuului pakettiin.

25.05.2022 15:38:38 | 15:39:08
#573311 [+-] Piilota Suosittele

>>573241 Kannen purin ja totesin että kaikki keinut poikki ja venttiilit mutkalla ko ei ottanu puristuksia ja puhalti vaan imusarjaan. Laskeskelin että uuden hilut kanteen ois ollu päältä 300€ ja siihen sitten oikasu sun muut kansihommat, mitkä joutus teettämään, joku 400-500€ nii jäi korjaamatta. Siinäki vähän se että alakerran kunnostakaan ei ollu mitään takeita ko sinne asti ei jaksanu purkaa. Myin lieuttualaisille 500€lla koko paskan.

25.05.2022 21:12:24
#573387 [+1] Piilota Suosittele

>>573325 2500€ oli halvimmat vähiten epäilyttävät apulaitteiden kanssa. Itellä ei oo tällä hetkellä tiloja koneen vaihtoom nii se laitto ois ollu pajalla joku päältä tonnin niin ajattelin että en kehtaa laittaa. Tavallaan oishan siitä hyvän auton sillä saanut, mutta ei ollu sillä hetkellä aikaa tai innostusta metästää niitä koneita ko piti lähtee toiselle paikkakunnalle töihin.

[ 7 viestiä | ]