Pimpiäinen Pimpiäinen
Sunitelma tinapaperoitu'd Sunitelma tinapaperoitu'd
Vanhus-Ryppy osa II Vanhus-Ryppy osa II
tuleppas tänne sinä senkin :3 tuleppas tänne sinä senkin :3
Kuvakommentti Kuvakommentti
köllöttelyä isännän kanssa :3 köllöttelyä isännän kanssa :3
mews :3 mews :3
Ei oo kissatkaan niinkuin ennen! Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!
:3 mikä tuoli? :3 mikä tuoli?
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Lost CRIPPLED BLACK PHOENIX - Lost
Patrick Stewart on meeting Sting on Dune Patrick Stewart on meeting Sting on Dune
Ihana nainen Ihana nainen
#neuvottelija vieraana Tuomas Malinen #neuvottelija vieraana Tuomas Malinen
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Olette varoitetut Olette varoitetut
Trumputtaja is back Trumputtaja is back
commodore commodore
THICCC THICCC
SCP-222-TH J The Troll Cat, The Genius Hacker Cat | Safe? SCP-222-TH J The Troll Cat, The Genius Hacker Cat | Safe?
Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään
maasta pois karkote maasta pois karkote
Byll Byll
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Panssarispurdo Panssarispurdo
 753 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 29.05.2022 19:02:20
[ + 5 - | ]

Tasa-arvoa, saatana

[64738] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [475x418] [] []
tiedosto.jpg

tasa-arvo

(22)  · 

feminismi

(109)
29.05.2022 19:22:05
#574307 [+2] Piilota Suosittele

>>574301

Se on se oikea tasa-arvo. Toki tasa-arvo ei ole kyseessä silloin kuin on ammatti kyseessä, jossa urospuolinen on vaadittu. Kuten muutto, kaivostyö.

29.05.2022 19:33:46
#574317 [+1] Piilota Suosittele

>>574307
Olen itseasiassa luolastossa töissä ja kyllä siellä muutama nainen on, mutta he ovatkin äijiä.
Äijiä, jotka pieksee pelkällä läsnäolollaan perus Vihreiden äänestäjän, joka valittaa ylämäistä.

29.05.2022 20:04:30
#574338 [+1] Piilota Suosittele

>>574327
En ole kyllä itsekään.
Omasta kokemuksesta se likka, joka on helvetin iso ja voimakas, on samoilla viivoilla parikymmentä kiloa kevyemmän pojan kanssa, kun tarvitaan voimaa ja kestävyyttä.

29.05.2022 20:09:34
#574345 [+-] Piilota Suosittele

>>574340
Näi o. Jaksavat kyllä vartin kantaa tavaroita, mutta sitten on voimat käytetty. Semmoset solakammat, mutta silti luonnon riskit vetää vaikka koko päivän putkeen.

29.05.2022 20:13:19
#574346 [+-] Piilota Suosittele

>>574344

Ei muutoilla. Ainoastaan tietyissä tilanteissa. Olen nähnyt ja kokenyt isojen voimajannujen hyytyvän rappumuutoilla todella pahasti. Näistä yksi on oma kaverini. Tehtiin kaverin muuttoa ja kannettiin 3 kerrokseen suoraa rappua. 90 asteen käännöksiä rappusten päissä. Hyytyvät todella pahasti siellä missä lihaskestävyys on valttia.

30.05.2022 03:25:30
#574482 [+-] Piilota Suosittele

>>574479
No varmasti saakki. Eikö se ollu niin, että demarit aina pistää muut tekemään omat hommansa - röhhöhhöh! Tai no siis ei se sinänsä oo yhtään hauska juttu, mutta huumorin vuoksi ny kuitennii?

30.05.2022 03:58:29
#574488 [+-] Piilota Suosittele

>>574482

No.. Itse olen aina tehny omat hommani. En koskaan ole pyytänyt muita tekemään omia hommiani. Se ero minussa on demareihin. En myöskään halua liikaa ottaa toisilta. Esim. Nyt viimeksi asensin videovalvonnan lisän asiakkaalleni. Ei hälläkään liikaa rahaa ole, joten otin vain laittein hinnan sekä 50 euroa. la-SU työpäivä. Se eri meissä tosiaan on, etten halua nyhtää valmiiksi sellaiselta jolla ei ole mistä nyhtää. Demari todellakin tahtoo nyhtää vassareiden ja vihreiden kanssa.

30.05.2022 05:14:55
#574492 [+-] Piilota Suosittele

>>574488
Hienua että viittit avittaa pulassa olevia tuttuja. Määki kävin yks kerta viemässä vanhoja Karvisen sarjakuvia yhelle lapsiperheelle tuossa joutessani selittäen, että jos ei niille kelepaa niin vien sinne "kerhohuoneeseen" tai jos ei sinne saa viiä niin menee lehtiroskikseen saman tien. Samoten vein sinne "kerhotupaan" läjän DVD-leffoja ja laittoin jopa laatikon kylykeen viestiksi, että "lainaa ja palauta". Tiiä sitten kelepaako ne kenellekään, mutta idea varmaan tullee seleväksi.

Kyl maar se on vaan niin, että jos on jottain jääny iteltä jouten niin minkä takia sitä ei sitten antais muille? Ku ne vanahat Karvisetkaan saati ne leffatkaan ei antais markkaa jos toistakaan jos yrittäis tyrkyttää divariin. Aarteet toki piän ittelläni.

[ 14 viestiä | ]