paska perse pillu castlevania paska perse pillu castlevania
drifti kissa drifti kissa
Kahvakin jäi käteen Kahvakin jäi käteen
Tallahassee Tallahassee
Kookomusmeininki Kookomusmeininki
niilo juoksee manuaalisesti niilo juoksee manuaalisesti
Paavo ja Mikko Paavo ja Mikko
Lehti Lehti
Niin läski äijä Niin läski äijä
nyt kävi näin nyt kävi näin
Ryssät.. Ryssät..
Tekiä: Vumpalouska 11v Tekiä: Vumpalouska 11v
Water on mars Water on mars
Amazon milf Amazon milf
Sattuuhan sitä. Sattuuhan sitä.
Vilijelijä tai joku Vilijelijä tai joku
Rasisti ulisee Rasisti ulisee
Emma ❤ Emma ❤
sara jay anal sara jay anal
Berlusconin kanssa Alpeilla laskettelemassa Berlusconin kanssa Alpeilla laskettelemassa
Ukraina. Ukraina.
Ryssät vs ryssät vittuun Ryssät vs ryssät vittuun
Nyt se alkoi sitten täälläkin.. Nyt se alkoi sitten täälläkin..
itsensä etsijä itsensä etsijä
 1 020 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 01.06.2022 08:04:09
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 01.06.2022.

milan jaff

[64799] [milan-jaff.png] [0.43 MB] [607x431] [] []
milan-jaff.png

milan jaff

(5)  · 

katujengi

(5)  · 

rikollinen

(111)  · 

tuomio

(9)
01.06.2022 10:06:02
#574889 [+2] Piilota Suosittele

Eiks toi oo joku kurdi tms? Ton ois voinu lähettää sinne turkkiin ku ne pallopäät niitä niin havittelee

01.06.2022 20:10:41
#574961 [+5] Piilota Suosittele

Jokaiselle tuosta "mafiasta" pitäisi antaa sama tuomio välittömästi.

Onneksi Jaffan kaverikin sai muistaakseni 9 vuotta.

Nyt vain kaverit tuomiota istumaan vaikkapa Turkkiin ja siitä sitten tuomion jälkeen potkaisu takaisin Irakiin.
Erdogan näitä kurdeja haluaa, niin tässäpä olisi heti muutama terroristi heille.

Olisi muuten total win, kun soiteltaisiin:

- "No mitä Erdo-jäbä, Sale tässä Vinlandiasta moro!"

- "Kebaab! Pkk, pkk, hurdi-kurdi, jokos on kurdi-salen aika, Sale?"

- "Shish kebab, Erdo, shish kebab. Nyt olisi kunnon terroristi-kurdi. Irakilainen. Kurdish mafia ja kaveri kanssa. 2 yhden Naton hinnalla. Saat nämä ja teet mitä lystäät. Omat mafia-kemut tai kidutuskemut. Pidät linnassa tai omassa kammiossasi, flash is my name, flesh is my game, salaisuutesi on salessa turvassa. Pidät 10 vuotta ja heität Irakiin. Perävalotakuulla ja siinä kunnossa mitä on, me ei välitetä eikä valiteta. Mutta Naton me saletisti halutaan. "

- "Jalla, jalla! Saukki-Sale, my man. Loistojuttu. Mutta kun Putin ja kebab kallistuu, kansa haluaa vielä isompia juttuja. Tarvitaan lisää."

- "No, Erdo. Ihmisoikeuksista oltaisiin huolissaan, mutta hei, kurdish mafia kebabiksi, shish kebabiksi. Me hommataan sulle näitä lisää. Jos laitat Nato-laput eteenpäin tällä viikolla, niin saat heinäkuussa näitä koko tusinan. Tusina-mafia. Kebabiksi. Only for you my special friend. Once in a lifetime ja one-timeri. Slam donk, jalla jalla kebab! Ok?"

- "Sale, nyt on laulu kuin kauneimmalla reisikarvaisella turkkilaisella naisella. Nato, almost there. Laitat tusinan Paseja samaan kyytiin ja ostat hei meiltä tusinan Bayraktareita. Saat kurdialennuksen, prosentti per vuosi eli täydet 10 pinnaa. Ok?"

- "Kebab, fuck yeah. Bye-bye-baby-raktarit tänne ja mafia sinne. Kylä lähtee, Aziz-Jaffa ja combat fighterit sinne linnaan. Homma saletti!"

- "Sale, saletti on. Shish kebab ja Nato-laput lähtee sunnuntaina, kun ensin moskeijassa on hässitty."

- "Kitti Erdo, too much info ja sillee, mutta Sale sanoo, että saletti juttu ja Naton kokouksissa tavataan!"

- "Shish kebab!"

[ 4 viestiä | ]