kranaatin heittoa kranaatin heittoa
pyörii :3 pyörii :3
täydellinen riistalaukaus täydellinen riistalaukaus
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Läpsyttelyä Läpsyttelyä
Omakuva 4 - ettäs tiedätte Omakuva 4 - ettäs tiedätte
Bendeleen... :3 Bendeleen... :3
Suruisaa Suruisaa
Kurks Kurks
amazon tulee suomeen amazon tulee suomeen
Hyvä nimi Hyvä nimi
nopea ikkunanpesijä nopea ikkunanpesijä
Heppatytön sisäänajo Heppatytön sisäänajo
Et tarvitse tätä enää? Et tarvitse tätä enää?
runking pool runking pool
Rakas poikakaveri Rakas poikakaveri
Pössis :D Pössis :D
Perseen haistelua Perseen haistelua
lastenkoskija lastenkoskija
Omenat on terveellisiä Omenat on terveellisiä
2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa 2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa
elämä osuu kohdalleen elämä osuu kohdalleen
nukkumatti nukkumatti
:D :D
 1 019 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.31 MB, 1 tiedosto, 04.06.2022 00:05:00
[ + 10 - | ]

suomi

[64845] [suomi.png] [1.31 MB] [960x824] [] []
suomi.png

suomi

(394)  · 

pilluhallitus

(6)
04.06.2022 01:22:16
#575494 [+-] Piilota Suosittele

Suomen hallitukset ovat olleet oman maan romuttajia jo järjestys numeroilla 65 - 76 (Vähän toivoa oli 69-hallituksessa, eli Vanhasen ekassa hallituksessa).
Ihan sama ketä tai mitkä puolueet ovat olleet päättämässä, tulokset ja päätökset ovat kerta toisensa perään paskoja:
*Tehdään eko-teko, ajetaan alas ja ulos maasta yksi maailman vähä päästöisimmistä sellu/paperi/kartonki teollisuuksista.
*Tehdään rahaa myymällä ale-rabatti hintaan valtion omaisuutta johtajille, ulkomaisille yrityksille jne, kansa maksaa kun lannoiteiden, sähkön, kommunikaatio datan, liikkumisen ja jopa terveyden huollon hinnat nousee.
*Kun on tehty rahaa niin jaetaan sitä sinne tänne ulkomaille ja kotimaahankin vastikkeettomasti, sitten kun huomataan että pitäisi maksaa joku 1,5miljardia infran korjaus velkaa otetaankin 4,5 miljardia velkaa ja jaetaan sitä rahaa taas vastikkeetta sinne tänne ja vähän tuonnekkin.
*Samaan aikaan jo yli 30-vuoden ajan säästetään, vaaditaan säästöjä / toiminnan tehostamista koulutuksesta, terveyden huollosta, vanhusten hoivasta, mielenterveyden huollosta ja infran korjauksista...
Säästöjen tulokset sitten näkyvätkin valtaosan väestöstä joka päiväisessä elämässä.

06.06.2022 08:23:04
#575918 [+-] Piilota Suosittele

>>575681

No. Vertaillaan 80-lukua. Pääsitkö silloin lääkäriin kun tarve oli vai jouduitko odottamaan 4kk ? Terveydenhoitoa on nakerrettu kokoajan huonommaksi ja huonommaksi. Nyt hyvinvointi-alueiden kautta tapahtuu jänniä.

[ 6 viestiä | ]