niin totta niin totta
sipilää lyötiin taas sipilää lyötiin taas
Junes Lokka Junes Lokka
korealainen neekeri :DDDDDDDD korealainen neekeri :DDDDDDDD
Usan järjestelmä Usan järjestelmä
vain 4 päivää töitä teen vain 4 päivää töitä teen
multikulttuuri multikulttuuri
NIGGER ALARM NIGGER ALARM
on kiva katsoa kun toiset panee =) on kiva katsoa kun toiset panee =)
Tonttu-ukot hyppikää Tonttu-ukot hyppikää
Liivikaupassa Liivikaupassa
chewbaca chewbaca
hehe hehe
iso perhe iso perhe
Kaivurille töitä :3 Kaivurille töitä :3
Dang ol boo man Dang ol boo man
hassu leikki :3 hassu leikki :3
Skilled assassin Skilled assassin
Ähäkutti Ähäkutti
tutti suuhun tutti suuhun
Opettelis ampumaan :DD Opettelis ampumaan :DD
Hi! Hi!
Turkin kansallislaulu Turkin kansallislaulu
olen heiluri :3 olen heiluri :3
 957 näyttökertaa, 6 viestiä, 23.11 MB, 2 tiedostoa, 18.06.2022 18:09:35
[ + 2 | ]

sadepäivän läskeilyt

[65188] [tiedosto_1.png] [13.86 MB] [3010x2065] [] []
tiedosto_1.png
[65187] [tiedosto_2.png] [9.25 MB] [2730x2270] [] []
tiedosto_2.png

pannu pizza

 · 

karvakäsi

 · 

hampurilais ateria

 · 

kissa

(5209)  · 

mättö

(67)
18.06.2022 18:13:30
#578934 [+-] Piilota Suosittele

noin 60 eurolla tuli rahotettua karvakäsiä... itelle iso pannupizza tomaatti, kebab, punasipuli, aurajuusto ja akka ja tytärpuoli otti hampurilais aterioita ranskalaisineen ja kanasalaatin. börh laaduntarkastajana.

18.06.2022 21:56:03
#578976 [+-] Piilota Suosittele

>>578969
No ei tuo ny oo pannupizzaa nähnykkään. Itekki säikähin neliömallia, mutta ite asiassa ehän on paljon järkevämpi ratkasu. Syöminen vaan lienee omanlainen kokemuksensa ku tottunu kolomiopalasiin.

[ 6 viestiä | ]