noin 60 eurolla tuli rahotettua karvakäsiä... itelle iso pannupizza tomaatti, kebab, punasipuli, aurajuusto ja akka ja tytärpuoli otti hampurilais aterioita ranskalaisineen ja kanasalaatin. börh laaduntarkastajana.
>>578969 No ei tuo ny oo pannupizzaa nähnykkään. Itekki säikähin neliömallia, mutta ite asiassa ehän on paljon järkevämpi ratkasu. Syöminen vaan lienee omanlainen kokemuksensa ku tottunu kolomiopalasiin.
[
6 viestiä
|
]
⭰
lämpöä vailla
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Kissakoelma nummero börh
Suu suppuun >:3
cheek rubs :3
merkkasin vain reijän
Kamerusta ikävä :3
pupujussi
Steroidi kipsu
Soon...
Hyvän Mielen kuva
Ihminen, palastele nämä kalat meille >:3
Aatu-kissa
kituli nokosilla
me no gusta >:3
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
Kjeh kjeh t. kisset
pyörii
Saunanlämmityksestä vastaava mestari käy tarkastuskierroksella