Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
tämä taisi olla virhe tämä taisi olla virhe
corona suoja corona suoja
Pihvi Pihvi
Too soon? Too soon?
Jussi Jussi
oliko jotain asiaa oliko jotain asiaa
Dacia ja Mercedes Dacia ja Mercedes
terve naapurit terve naapurit
Kuvakommentti Kuvakommentti
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
Musta vyö karatessa Musta vyö karatessa
Quality negro for sale! Starting from 15 dollars. Can i hear 16? Quality negro for sale! Starting from 15 dollars. Can i hear 16?
Arska Arska
kana kana
hypnoottista hypnoottista
Fiilismies Fiilismies
Leo olisi mahtunut! Leo olisi mahtunut!
jamalit tuntee fysiikan lait eri tavalla jamalit tuntee fysiikan lait eri tavalla
Huoruli Huoruli
But ma'am Im a muslim But ma'am Im a muslim
Nukkehomoilua :D Nukkehomoilua :D
Vitun kymri Vitun kymri
 780 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.04 MB, 2 tiedostoa, 27.06.2022 12:02:03
[ + 4 - | ]

Jotain yhteistä?

[65376] [Screenshot_20220627-115900_Samsung-Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1505] [] []
Screenshot_20220627-115900_Samsung-Internet.jpg
[65375] [Screenshot_20220627-120021_Samsung-Internet.jpg] [0.28 MB] [1080x1839] [] []
Screenshot_20220627-120021_Samsung-Internet.jpg

ilmastonmuutos

(47)  · 

pakolaiset

(34)
27.06.2022 12:14:06
#581296 [+3] Piilota Suosittele

Islannin on helppo vääntää lämmöstä euroiksi. Kuumat lähteet nääs tuottavat thermogeneraattoreilla sähköä ja lämpöä. Ei siis tarvetta kalliille tekniikalle.

27.06.2022 12:54:16
#581305 [+3] Piilota Suosittele

Vähän kuin nigerialais kirjeet, kun jokin on hehkutettu, lupailtu liian hyväksi ollakseen totta, niin yleensä se ei ole totta.
Toki kolikolla on toinenkin puoli, esim.luona oy (baronan), SPR, Diacor (HDL:n),mehiläisen ja kymmenien muiden yksityisten vastaanottokeskusten omistajien keskukseen satsaama euro muuttui hetkessä jopa 40€:si, mutta kenelle ne hyödyt jäi onkin sitten toinen juttu...
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015092020382471

27.06.2022 14:42:40
#581331 [+1] Piilota Suosittele

Tämähän on sitä nerokasta taloustiedettä missä jokainen veronmaksaja maksaa "rangaistus veroa" 5€ valtiolle ja valtio tilittää ne "Hömppä & hölmölä" yhtymälle jonka omistavat sijoittajat Ketku, Metku, Koijari ja Höynä.
"Hömppä & hölmölä"yhtymä on ennen tätä sijoittanut 2-3 hallitus puolueen tukirahastoon 200-300.000€ ja muutamaan ministeriin tukien / vaalirahan kautta 200-300.000€ jolloin "Hömppä & hölmölä"yhtymän kulut yhteensä = 400-600.000€, mutta "rangaistus veron" tuotto 8,5miljoonaa euroa vuosi, miinus luvattu hyvitys työ "rangaistus verolle" sanotaan vaikka 10% bruttotuotosta on 850.000€ jolloin sijoitettu euro on vähintään kymmen kertaistunut vuodessa.
Eli kuka maksaa ja kuka kerää ne voitot...

27.06.2022 15:49:23
#581338 [+2] Piilota Suosittele

>>581305

Valtiohan ne maksoi. Veronmaksajat maksumiehinä aina tämmöisessä. Ei SPR sisällä itse mitään sellaista, että voisi omalla rahallaan tehdä. Se vaatii aina valtion rahoitusta kaikkeen mitä tekee. Lopputuotteen voitot se ottaa toki itselleen.

[ 8 viestiä | ]