Viikatemies 1-2 (P_Peku) Viikatemies 1-2 (P_Peku)
Ei ollut jadhavista ilmapalloksi Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
Paska-kooste Paska-kooste
pyllyilyä pyllyilyä
ES-gauban bärinöitä ES-gauban bärinöitä
ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo
virgin spidermanelsa vs The Chad Lasagna virgin spidermanelsa vs The Chad Lasagna
Kehonkieltä Kehonkieltä
Tasa-arvo toteutui Tasa-arvo toteutui
Mit vit Mit vit
Soini vain nauroi Soini vain nauroi
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
jesilmero jesilmero
Gay Gay
Brandenburgin kettu Brandenburgin kettu
Ei taida eturauhassyöpä luolastolaisia uhata? Ei taida eturauhassyöpä luolastolaisia uhata?
Perjantaina pitää Perjantaina pitää
Everything Is Fine Everything Is Fine
virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
Sukellus mustaan aukkoon Sukellus mustaan aukkoon
Bongo Rasputin Bongo Rasputin
En keksi otsikkoa En keksi otsikkoa
Helsingin uliopisto tekee tiedettä Helsingin uliopisto tekee tiedettä
ROW ROW FIGHT THE POWAH (RAGE FOXX & SLUTTT REMIX) ROW ROW FIGHT THE POWAH (RAGE FOXX & SLUTTT REMIX)
 727 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 04.07.2022 00:21:13
[ + 2 | ]

Päivi Räsäsen innoittamana

[65490] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [720x891] [] []
tiedosto.jpg

oodi

(5)  · 

prikka pekka petelius

04.07.2022 00:49:38
#583397 [+3] Piilota Suosittele

Vihervasemmistolainen "anteeksi, anteeksi" PPP ei varmasti ole äärioikeistolle mieluinen kuultava.

Toisaalta ei tämän miehen pitäisi olla vihreillekään mikään sopiva henkilö, koska vetelee (tai ainakin veteli vielä taannoin) yli 3-litraisella Lexuksen katumaasturilla. Ei todellakaan vihreätä.

Itsekin kyllä valitsen Gaylien 2000:n kuuntelemisen ja katselemisen mieluummin kuin PPP:n.

04.07.2022 00:52:21
#583400 [+4] Piilota Suosittele

Suomessa on kourallinen äärioikeistolaisia ja niistä kaheksan käyttää tarralenkkareita ja kaks niistä on vielä vapaakävelyllä paikallisesta mielenterveyslaitoksesta.

04.07.2022 01:05:36
#583411 [+3] Piilota Suosittele

>>583400
Nimenomaan näin. Heilaajat mahtuu pariin tilataxiin ja uhka yhteiskunnalle on kutakuinkin yhtä vakava kuin että pastafarit pääsisivät valtauskonnoksi. Sitten jotain puisto-osastolle löytämätöntä kumarretaan kun harhoissaan näkee natseja ikkunan alla marssimassa aina ja kaiken aikaa.

Tosin sitten vastaavasti kaikenlaiset kaappihomot mutisee ja murisee homosaatiosta aina ja kaiken aikaa, mutta vaikenee kuin muuri heti jos kysyy, että millaisissa yhteyksissä ovat kokeneet jonkinlaisen toiminnan houkuttelevaksi homoutensa esiin tuomiseksi.

[ 5 viestiä | ]