swägein röökimainos swägein röökimainos
Lepää rauhassa makea prinssi Lepää rauhassa makea prinssi
savumerkki savumerkki
MAGGARAA OSSI :DD MAGGARAA OSSI :DD
tämä on paras tämä on paras
Uuno Turhapuro Radikalisoituu Uuno Turhapuro Radikalisoituu
olen nähnyt mitä surffailet olen nähnyt mitä surffailet
vitun atk vitun atk
Mekkomies joutui helvettiin Mekkomies joutui helvettiin
Kisselle tehdään taikatemppu Kisselle tehdään taikatemppu
solarium solarium
CHINA MISSILE CHINA MISSILE
kkooodaa ai:lla kkooodaa ai:lla
pelaajan vaihto pelaajan vaihto
rasismi rasismi
MORO :3 MORO :3
VITUN HYVÄT TISSIT VITUN HYVÄT TISSIT
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
rabs rabs
aamuherätys aamuherätys
naiset kokkaa naiset kokkaa
wanhanliiton pylväspora wanhanliiton pylväspora
iltalukemista iltalukemista
suomi liittyy sotaan suomi liittyy sotaan
 816 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 07.07.2022 13:23:40
[ + 9 - | ]

Ennen ja nyt.

[65587] [Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg] [0.33 MB] [1079x1264] [] []
Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg

07.07.2022 16:40:56
#584171 [+-] Piilota Suosittele

se on just kuin milleniaalit. yhyy kaikki yhyy. kaiket päivät missä lie milenosoituksissa eikä käy töissä. yhyy asunnot on kalliita. kaikki pitää tehdä niinkuin sanon yhyy tai mieleni pahoittuu yhyy.

07.07.2022 20:02:35 | 20:03:21
#584228 [+2] Piilota Suosittele

>>584224 Opettele käyttämään ensin oikein niitä termejä. Olen kylläkin milleniaali eli Y-sukupolvea.
Ja olen boomer jos en käytä twatteria? Hieno logiikka hermanni.

08.07.2022 06:50:53
#584398 [+-] Piilota Suosittele

>>584272 Jäikö raasulla levy päälle? Ei se mitään vastaan silti. Jos en käytä twitteriä ja facebookkia niin elän kuplassa? Muista alustoista ei saa tietoa ja ihmisten kanssa sosialisoitua ja keskustella asioista?

[ 15 viestiä | ]