Viimeinen kohtaus on kuin tämänpäivän suomalaisesta koulusta, en tiedä itkiskö vai nauraisiko yhtäaikaa kun luki näitä opettajien kertomuksia tietyistä herrantertuista. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009001096.html
[
1 viestiä
|
]
⭰
tämä voi olla mahdollista
Enne oli elämää.
Devoluutio
Äwäläbälälänäänä mohulu!
Mitähä tästä pitäs sit miettiä.
ennen ja jälkeen
Samat kikat käytössä vieläkin
Saatanan juutalaiset
The 21th Century Plague
Anterolle faktaa
Li Andersson
NEVER RELAX
helsinki
Elokapinaa, elokapinaa lallallaa
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella