Se vain heilui Se vain heilui
Karaokea Karaokea
Lihamakkara Lihamakkara
rauhallista protestointia rauhallista protestointia
viikonlopun suunnitelmat viikonlopun suunnitelmat
perjantaidrinkki perjantaidrinkki
hyvejä fingerporeja 2 hyvejä fingerporeja 2
Greetta Greetta
Eroottinen tanssi Eroottinen tanssi
Sauna Sauna
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Bj Bj
tässä on hyvä tässä on hyvä
Videopuhelut kissoille Videopuhelut kissoille
Vihervassari Vihervassari
Kassit Kassit
Transut äreänä Transut äreänä
Pyykkipäivä Pyykkipäivä
TO THE MOON TO THE MOON
Vassarit on paskempia Vassarit on paskempia
Psyyke Psyyke
festarikesä festarikesä
Pekonipizza Pekonipizza
Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D
@-
 1 039 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 23.08.2018 20:00:09
[ + 10 | ]

Paris oppii uutta

[16433] [Paris-oppii-uutta.jpg] [0.06 MB] [809x839] [] []
Paris-oppii-uutta.jpg

paris

 · 

hilton

 · 

persesilmälampi

 · 

ranua

23.08.2018 21:00:58
#86716 [+2] Piilota Suosittele

Voi vittu kun on Juha Vuorisen naama pitäny sutata. Aika turhaa muutenkin tällänen "sensurointi". Ihmiset postaa ne twiitit kaikkien näkyville julkiseksi.

23.08.2018 21:32:19
#86738 [+1] Piilota Suosittele

>>86716 Ei muuten postaa! Sellaset ihmiset joilla ei ole laitetta internetin selailuun eikä internetyhteyttä, ei niitä näe! Eikä sokeat!

23.08.2018 21:52:49 | 21:57:42
#86744 [+1] Piilota Suosittele

>>86716
>>86738

Tärkeämmäksi kysymykseksi tässä nousee se että miksi Hra. Vuorinen seuraa Paris Hiltonia twitterissä.

Edit: koska tuntien tämmöiset twitterit missä on miljoonia seuraajia

a)Paris itse ei näe mitään näistä vastauksista
b)joista kukaan ei voi sihtiä järkevää kommunikaatiota semmoisesta 2-3 viestiä/sekunti tahdista
b)joten hänellä on sosiaalisen median vastaava, joka nakkaa "raadon" framille aina välillä, että twittertili pysyisi relevanttina

23.08.2018 22:00:15
#86748 [+1] Piilota Suosittele

>>86745

Luulis löytyvän parempiakin paikkoja stimuloida itseään.

Vaikka katsella pihkaista oksankoloa.

Tämä on toki vain henkilökohtainen mielipiteeni.

[ 5 viestiä | ]