Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
Vaadimme Vaadimme
Kun oot jollekin cosplay ainesta Kun oot jollekin cosplay ainesta
Hengen takaisinkelaus Hengen takaisinkelaus
Anime Anime
Upi naistenhakkaajana Upi naistenhakkaajana
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
rölli rölli
R A H O I T U S R A H O I T U S
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
Al Catone Al Catone
Metsurityty Metsurityty
Vaahteramäen Emil Vaahteramäen Emil
Nainen Nainen
Jerry Jerry
Uus Samsung Uus Samsung
Myyttiset maailmat Myyttiset maailmat
Metsurityty3 Metsurityty3
Kebabismi Kebabismi
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Zoroethrus Zoroethrus
Kohta paukkuu Kohta paukkuu
Niistä se on onnellisuus tehty Niistä se on onnellisuus tehty
Uuno Amerikoissa Uuno Amerikoissa
 577 näyttökertaa, 17 viestiä, 9.38 MB, 1 tiedosto, 07.06.2025 10:39:19
[ + 1 | ]

Pekonipizza

[81124] [tiedosto.mp4] [9.38 MB] [460x816] [72.54s] [] []

pekoni

(50)

pizza

(167)

ruoka

(404)

usa

(202)
07.06.2025 11:27:43
#701669 [+4] Piilota Suosittele

Voisin ihan silkasta uteliaisuudesta edes maistaa.
Loppupelissä kaikissa normaaleissakin kastikkeissa ja sooseissa
on rasvaa/öljyä hyvin suuri määrä, että jos pekoni itsessään
ei ihan öljystä tirise, niin ei tuossa loppupelissä niin paljoa
enemmän rasvaa ole kuin muutoin hyvin täytetyssä lihalätyssä.

07.06.2025 17:22:32
#701706 [+1] Piilota Suosittele

Not hungry. Valmisproteiinijuoma on niin täyttävää, että kaljakaan ei uppoa tarpeeksi nopeasti. Pitäs päästä Prismaan rullatuolilla tai jollain että voi ostaa Wheytä josta 30g sekottuu puoleen desiin vettä.

07.06.2025 21:22:47
#701744 [+-] Piilota Suosittele

>>701742
Siis valmisprotskupurkilla, kyllä ja proteiini pitää sitä muutenkin, mutta jo kolmessa litrassa kaljaa on ~15g proteiinia, sen kun kertoo kahdella ja vähän yli.

09.06.2025 18:16:53
#701968 [+-] Piilota Suosittele

>>701966
Ne valmisproteiinit joita myydään maitohyllyllä on oikeesti kusetusta.

Katsoppa kohdasta 6:40 eteenpäin, niin ymmärrät miten siinä kusetetaan. Nimenomaan, kun salimake bodari boy ei osaa jakolaskua. Tossa 7:50 eteenpäin myös kerrotaan, miten sun oma paska sisältää enemmän proteiinia kuin 20g

09.06.2025 19:09:08
#701989 [+-] Piilota Suosittele

>>701968
Tiedän, ei tartte ees kattua. Musta se on kuluttajien kusetusta mainostaa korkeaproteiinisina tuotteita joissa on oikeasti ihan vähän protskua. Vittu jos jossaki HK:n sinisessäkin on enemmän proteiinia kuin "proteiinivanukkaassa" niin haistakaapa paska siellä mainostoimistolla jokka kehittelee niitä purnukoiden tekstejä.

[ 17 viestiä | ]