Tytti Tytti
There's an angel in heaven's beaches There's an angel in heaven's beaches
ruikku ruikku
Homer tietää Homer tietää
näkötesti näkötesti
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
Vulpes inculta Vulpes inculta
Autot Autot
Liitonarkki Liitonarkki
ylilaudan kuningatar ylilaudan kuningatar
Animaation taikaa Animaation taikaa
tyllero tyllero
Yle paskaa taas 🤦‍♂️ Yle paskaa taas 🤦‍♂️
vegemaiharit, sulaa ensimmäisessä vesisateessa vegemaiharit, sulaa ensimmäisessä vesisateessa
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin. Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Paha kommentti Paha kommentti
Hallitus ja asiat tärkeysjärjestykseen. Hallitus ja asiat tärkeysjärjestykseen.
True nudist flashing True nudist flashing
Siitäs sait Putin! Siitäs sait Putin!
KFC KFC
Tuntuuko tutulta? Tuntuuko tutulta?
Apustaja seikkailee Apustaja seikkailee
Osmo ja inflaation syy Osmo ja inflaation syy
Puukkoneekeri Puukkoneekeri
 577 näyttökertaa, 17 viestiä, 9.38 MB, 1 tiedosto, 07.06.2025 10:39:19
[ + 1 | ]

Pekonipizza

[81124] [tiedosto.mp4] [9.38 MB] [460x816] [72.54s] [] []

pekoni

(50)

pizza

(167)

ruoka

(404)

usa

(202)
07.06.2025 11:27:43
#701669 [+4] Piilota Suosittele

Voisin ihan silkasta uteliaisuudesta edes maistaa.
Loppupelissä kaikissa normaaleissakin kastikkeissa ja sooseissa
on rasvaa/öljyä hyvin suuri määrä, että jos pekoni itsessään
ei ihan öljystä tirise, niin ei tuossa loppupelissä niin paljoa
enemmän rasvaa ole kuin muutoin hyvin täytetyssä lihalätyssä.

07.06.2025 17:22:32
#701706 [+1] Piilota Suosittele

Not hungry. Valmisproteiinijuoma on niin täyttävää, että kaljakaan ei uppoa tarpeeksi nopeasti. Pitäs päästä Prismaan rullatuolilla tai jollain että voi ostaa Wheytä josta 30g sekottuu puoleen desiin vettä.

07.06.2025 21:22:47
#701744 [+-] Piilota Suosittele

>>701742
Siis valmisprotskupurkilla, kyllä ja proteiini pitää sitä muutenkin, mutta jo kolmessa litrassa kaljaa on ~15g proteiinia, sen kun kertoo kahdella ja vähän yli.

09.06.2025 18:16:53
#701968 [+-] Piilota Suosittele

>>701966
Ne valmisproteiinit joita myydään maitohyllyllä on oikeesti kusetusta.

Katsoppa kohdasta 6:40 eteenpäin, niin ymmärrät miten siinä kusetetaan. Nimenomaan, kun salimake bodari boy ei osaa jakolaskua. Tossa 7:50 eteenpäin myös kerrotaan, miten sun oma paska sisältää enemmän proteiinia kuin 20g

09.06.2025 19:09:08
#701989 [+-] Piilota Suosittele

>>701968
Tiedän, ei tartte ees kattua. Musta se on kuluttajien kusetusta mainostaa korkeaproteiinisina tuotteita joissa on oikeasti ihan vähän protskua. Vittu jos jossaki HK:n sinisessäkin on enemmän proteiinia kuin "proteiinivanukkaassa" niin haistakaapa paska siellä mainostoimistolla jokka kehittelee niitä purnukoiden tekstejä.

[ 17 viestiä | ]