Huomasin saman, kun mitä kirjoitti. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa. Siitä ei rangaista, koska arvopohja. Arvopohja saattaa murentua jossain vaiheessa ja kaikki roska lakaistaan pois. Saat siis aivan vapaasti syyttää miehiä. Kirjoittaa aivan mitä tahansa heitä vastaan. Kukaan ei kirjoita mitään siitä, että miehiä vastaan on käynnissä kampanja.
Ei tietenkään. Se on sitä parempaa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Iltiksen moderointi
Kohtasi suden pelkkä pyyhe päällä
Järkyttävän ruma
Okei okei, kuka tunnustaa?
Setien syrjintää ;__;
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä
Ponimies on erimies xD
No niinpä tietenkin.
Koronapropagandaa.
Semmosta
Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa
Suurin osa suomalaisista on järkeviä
Imetän julkisesti
iltasantiot
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.