Järkevintä olisi verokeventää lapsiperheitä. Jolloin helpotuksen saisivat ne jotka oikeasti kävisivät töissä. Sillon se toimisi oikein ja lapsia eivät tehtailisi ne jotka elävät puhtaasti tuilla ja 70% lapsista huostaanotettuna.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
vaalit
Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Onnenpyörä
Liisa Hyssälä
ALV, Kepu ja muslimi
Äänestys kusee
jokaisen olisi aika kiristää vyötä
60 vuotta kannabista ja ydinsäteilyä
Saarikko
Kuinka saadaan mielekäs lopputulos vaaleissa itäeurooppalaisitta