Lontoossa Lontoossa
Läski Läski
Näppärästi pärjaa Näppärästi pärjaa
mikä sää? mikä sää?
tissejä tissejä
Hermo tykkää :D Hermo tykkää :D
Saatanan lujaa alas Saatanan lujaa alas
sulaa sulaa
Ajankohtainen kollaasi Ajankohtainen kollaasi
syvällistä ajattelua syvällistä ajattelua
hyvää huomenta hyvää huomenta
avoimen pelimaailman pelit pilalle avoimen pelimaailman pelit pilalle
Hämis Hämis
Gunman gone wild Gunman gone wild
pesukarhut pesukarhut
pellet opissa pellet opissa
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
Ice bucket challenge, oof Ice bucket challenge, oof
Kukkaset Kukkaset
voinko saada sen silti?.. voinko saada sen silti?..
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Työni on kohta tehty :3 Työni on kohta tehty :3
telakoituminen telakoituminen
painttaiteilioiden vallankumous painttaiteilioiden vallankumous
 1 066 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 09.08.2022 16:58:55
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 09.08.2022.
👑 Katsotuin 09.08.2022.

Joku oli taas ollut bilettämässä 😁

[66396] [20220809_165757.jpg] [0.19 MB] [1020x1437] [] []
20220809_165757.jpg

sanna marin

(322)  · 

kekkuli

(23)  · 

haistelee viikon

 · 

vanhoja

 · 

kalsareita

 · 

ja

(32)  · 

masturboi

(6)  · 

samalla

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

prisman kassa

(30)  · 

spd

 · 

vasurit

(20)  · 

loiset

(16)
09.08.2022 17:21:24
#590858 [+1] Piilota Suosittele

>>590855
>>590854
"Kaveeraa ja tägää tykkäyksiä ig:ssä"
Anteeksi nyt vaan, mutta minä muistan kun Sauli Niinistö tuli irc-galleriaan kauan kauan sitten. Silloin ig:tä ei vissiin edes ollut (?) ja pelkkää nuorisoa koko galtsu täynnä. Nykypäivänä melkein jokaisella kansanedustajalla/ministerillä/presidentillä on jokin some, monella jopa useampia. Mikähän vitun itku tässäkin nyt sitten on?

09.08.2022 18:27:38 | 18:27:53
#590867 [+-] Piilota Suosittele

Kas, luolaston vammanen politiikan toimittaja taas Sanna Marin öyhyäöhyöhäyöhä ähöyäh öyähö yäh yö

09.08.2022 21:00:39
#590917 [+3] Piilota Suosittele

Henkilöpalvontaahan tuo on, selkeästi.
Brändiä henkilönä ja palvotaan sitä. Negatiivisesta sanomisesta saa arestia. Ei saa sanoa, koska henkilöpalvonta.

[ 10 viestiä | ]