Kissa Kissa
aku ankan paskalaulu. aku ankan paskalaulu.
vain kallein kelpaa vain kallein kelpaa
10m kyrpää 10m kyrpää
Mehevä annos Mehevä annos
Pyhää vodaa Hartwallilta Pyhää vodaa Hartwallilta
USKONTOJEN UHKA USKONTOJEN UHKA
hyviä rehuja :3 hyviä rehuja :3
ai perkele huutista ai perkele huutista
Isoja kissoja :3 Isoja kissoja :3
Liskoihminen Liskoihminen
Tyttökullissa oli hyvä tunnari Tyttökullissa oli hyvä tunnari
Lepakkomies Lepakkomies
Tuure Boelius Tuure Boelius
Oh brother Oh brother
näin kylmä venäjällä on näin kylmä venäjällä on
Aku Ankan mielipide AMK a Aku Ankan mielipide AMK a
Mew :3 Mew :3
vappusatanen vappusatanen
Sweet anita, n word Sweet anita, n word
boobs boobs
Yksinäinen runkkari Yksinäinen runkkari
Näppärä ohje Näppärä ohje
Mainostaja nyymin vaatteissa Mainostaja nyymin vaatteissa
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:30:12
[ + 2 | ]

nyt se lippu vittuun

[80051] [98e3796400edc24b.mp4] [11.61 MB] [576x1024] [42.33s] [] []

palestiina

(50)  · 

lippu

(43)  · 

homo

(633)
11.04.2025 22:12:36
#691880 [+-] Piilota Suosittele

>>691829
Ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka se voisi antaa esimerkkiä. Vittu kun siellä ja Saksassa erityisesti taas liberaalit jatkoon 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♂️

12.04.2025 02:50:42
#691931 [+-] Piilota Suosittele

>>691805
Totta vitussa Palestiina pitää tunnustaa välittömästi. Ja samalla sekunnilla ku myönnetään sen olemassaolo niin roudataan kaikki ne vitun terot muutamalla jumbojetillä kilsan korkeudessa alueen yläpuolelle ja tyhjennetään lasti. Lentäkööt siitä sitten alas omien taitojensa mukaan. Ja ennen ku innostut niin ennen ku koneet kääntyy takas niin ne koukkaa siinä Israelin puolella ja jokainen lentsikka pudottaa 5-10 atomipommia niin saavat perkeleen ählämsählämlastenkullienpurijatkaikki vähän uutta ajateltavaa. HellyHanson 88

12.04.2025 10:48:36
#691979 [+-] Piilota Suosittele

>>691805 Ongelma tuolla on että palestiinan lipun polttaminen voitas heti tulkita viharikokseksi.. luultavimmin briteissä saa polttaa vain britannian lippuja ja ehkä muiden länsimaiden lippuja.. siellä on sairas lainsäädäntö ja tulkinta näissä aioissa.

12.04.2025 11:18:59
#691985 [+-] Piilota Suosittele

>>691979 Briteissä on menetetty ote maahanmuuttoon jo tovi sitten.
Ollaan varmaan pisteessä, missä lontoossa ei voi kaupungin johdossa enää
edes tehdä äänestämällä päätöstä, joka olisi jotenkin kantabrittiä hyödyttävä,
koska elimissä jo niin paljon maahanmuuttajia äänestämässä sellasia vastaan.

26.04.2025 09:46:22
#695012 [+-] Piilota Suosittele

Turhaa tuollasella on luontoa paskoa. Ois paiskannu vaan roskiin mokoman rätin. Toki kenttäpaskan jälkeen.

[ 8 viestiä | ]