Teollisuus2 Teollisuus2
Veli mä vannon Veli mä vannon
outo baari outo baari
Hyvä sinä, peukut sinulle. Hyvä sinä, peukut sinulle.
Kalastus Kalastus
lähetys seis lähetys seis
Piereskele omalla vuorollas, perkele! Piereskele omalla vuorollas, perkele!
Valaistumassa Valaistumassa
Kalalla Kalalla
Haluaksä nuolla mun varpaita? Haluaksä nuolla mun varpaita?
Haisuperse Haisuperse
nopea jodlaus nopea jodlaus
Prööt Prööt
kuinka kehtaatkaan >:3 kuinka kehtaatkaan >:3
Tissit Tissit
Ihana rakas Ihana rakas
maanantai maanantai
Trumpetti Trumpetti
Ammattimies Ammattimies
Musiikki vei Musiikki vei
Oot ihqraxu just tollein niinkuhei Oot ihqraxu just tollein niinkuhei
moi pitää mennä moi pitää mennä
Aamupisu vietnamissa Aamupisu vietnamissa
Nakuankka ja Woke Spider-Man Nakuankka ja Woke Spider-Man
 643 näyttökertaa, 8 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:30:12
[ + 2 | ]

nyt se lippu vittuun

[80051] [98e3796400edc24b.mp4] [11.61 MB] [576x1024] [42.33s] [] []

palestiina

(50)  · 

lippu

(43)  · 

homo

(633)
11.04.2025 22:12:36
#691880 [+-] Piilota Suosittele

>>691829
Ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka se voisi antaa esimerkkiä. Vittu kun siellä ja Saksassa erityisesti taas liberaalit jatkoon 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♂️

12.04.2025 02:50:42
#691931 [+-] Piilota Suosittele

>>691805
Totta vitussa Palestiina pitää tunnustaa välittömästi. Ja samalla sekunnilla ku myönnetään sen olemassaolo niin roudataan kaikki ne vitun terot muutamalla jumbojetillä kilsan korkeudessa alueen yläpuolelle ja tyhjennetään lasti. Lentäkööt siitä sitten alas omien taitojensa mukaan. Ja ennen ku innostut niin ennen ku koneet kääntyy takas niin ne koukkaa siinä Israelin puolella ja jokainen lentsikka pudottaa 5-10 atomipommia niin saavat perkeleen ählämsählämlastenkullienpurijatkaikki vähän uutta ajateltavaa. HellyHanson 88

12.04.2025 10:48:36
#691979 [+-] Piilota Suosittele

>>691805 Ongelma tuolla on että palestiinan lipun polttaminen voitas heti tulkita viharikokseksi.. luultavimmin briteissä saa polttaa vain britannian lippuja ja ehkä muiden länsimaiden lippuja.. siellä on sairas lainsäädäntö ja tulkinta näissä aioissa.

12.04.2025 11:18:59
#691985 [+-] Piilota Suosittele

>>691979 Briteissä on menetetty ote maahanmuuttoon jo tovi sitten.
Ollaan varmaan pisteessä, missä lontoossa ei voi kaupungin johdossa enää
edes tehdä äänestämällä päätöstä, joka olisi jotenkin kantabrittiä hyödyttävä,
koska elimissä jo niin paljon maahanmuuttajia äänestämässä sellasia vastaan.

26.04.2025 09:46:22
#695012 [+-] Piilota Suosittele

Turhaa tuollasella on luontoa paskoa. Ois paiskannu vaan roskiin mokoman rätin. Toki kenttäpaskan jälkeen.

[ 8 viestiä | ]