WTF WTF
Lippulappu ja Kuopion maja Lippulappu ja Kuopion maja
Tissi Tissi
Madison Moore Madison Moore
Muhkut Muhkut
pikakassakusetus pikakassakusetus
Evoluutio Evoluutio
Perhepotretti Perhepotretti
Stuck in the Middle (With Psyyke & Norski) Stuck in the Middle (With Psyyke & Norski)
Demonit, kepu ja marsipaani Demonit, kepu ja marsipaani
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
Valkoinen talo twitterissä Valkoinen talo twitterissä
Katon muuraus Katon muuraus
Tissi Tissi
Börheä Börheä
Ihana nainen Ihana nainen
Mia Malkova Mia Malkova
Uusi paavi on valittu Uusi paavi on valittu
Komiat on maisemat Komiat on maisemat
Pesulla Pesulla
Kamulle ruokaa Kamulle ruokaa
Kesäneito Kesäneito
seksikäs apu seksikäs apu
Ihania naisia Ihania naisia
 784 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 15.08.2022 13:11:57
[ + 4 - | ]

Kommunismi

[66548] [Screenshot_20220815-131133_Twitter.jpg] [0.98 MB] [1080x1828] [] []
Screenshot_20220815-131133_Twitter.jpg

vihreät

(424)  · 

idiotismi

(11)
15.08.2022 13:38:03
#592178 [+5] Piilota Suosittele

Sama pätee myös uudistuviin sähköjärjestelmiin, kuten aurinkopaneelien asennuttamiseen ja tekemiseen. Yli 40% konversiorate-paneeli on kallis, siksi niitä ei käytetä kuin armeijan sekä tutkimuksen kanssa. Näitä paneeleja tukemalla saataisiin kovemmat tuotot paneeleihin. On laskettu, että 40% tuotantosuhde per paneeli poistaisi ongelmia hyvin paljon sähkäntuotannossa. Tämä varsinkin kotitalouksiin nähden. Kysymys on kusetuksesta. Rahaa virtaa eikä ongelmia ole tarkoituskaan poistaa.

15.08.2022 13:45:53 | 13:50:08
#592183 [+1] Piilota Suosittele

Niin. Vaikeaa sanoa että loppuuko ainesosat mistä tehdä uusiutuvaa dieseliä jos sen hinta menee alas. Plus eikö se nimenomaan ole sitä kapitalismia että yritetään tehdä voittoa?

15.08.2022 20:16:54 | 20:17:02
#592278 [+1] Piilota Suosittele

>>592178
>>592189
Kapitalisti nostaa hintaa sitä mukaa ku veroja lasketaan. Näille tuotteille pitäis saaha ensin joku lain määräämä voittokatto jotta kapitalistijuutalaiset ei kähmi veronalennusta omiin taskuihinsa tuotteiden hintoja nostamalla

15.08.2022 21:29:56
#592291 [+1] Piilota Suosittele

Taas kuulostaa siltä niin ku joku hikinen itsensäpaljastelija itkis jossain kaukana Mustilla Listoilla. Kuuleeko joku muu tuota? Se ääni on vähän niin ku joku vanha yksinäinen lonkkavikainen koira joka ikävöis isäntäänsä löytöeläintarhan lopetuspiikkijonossa. Ulisee surkeuttaan ja isäntänsä seuran kaipuuta

15.08.2022 23:03:16
#592309 [+-] Piilota Suosittele

>>592282

En ymmärrä miksi infraa pitää myydä. Olisivat vaikka kilpailuttaneet huollon. Infran myynti on aina hölmö päätös. täysin idioottimainen. Valehdeltiin kansalaisille päin naamaa, että tutaji.

16.08.2022 11:19:56
#592379 [+3] Piilota Suosittele

Taas! Joku ihme ulina kuuluu taustalla? Jonku mielenvikaisen itsensäpaljastelijan tyhmää vinkunaa kun ei ymmärrä että sen ulinavastaukset minun viesteihin näkyy minun viesti-ilmotuksissa. Kuinkahan typerä ulisijan pitää olla ettei se vieläkään sitä ymmärrä vaikka se on sille moneen kertaan selitetty ettei minulla ole tarvetta sonjailla kuten hänellä. Mitähän se vaatisi että sellainen typerys kykenis sisäistämään asian? Varmaan alkuun ainaki sen että se olis edes yhden päivän selvänä? Toisaalta se mt-tapaus saattaa olla niin loppu sekä henkisesti että fyysisesti että kannattaa vaan kestää ne harhaiset ulinat vielä pari kuukautta niin se rasvainen homojuoppo on joko pakkohoidossa tai haudassa. Paras olis tietenkin jos @moderaattori antaisi häirikölle bannia mutta mode taitaa olla niin veltto tapaus ettei kannata pidätellä hengitystä

[ 10 viestiä | ]